Nordean kolmannen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 21. lokakuuta 2015

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan noin klo 7.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: klo 10.00 CET
Paikka: Smålandsgatan 17, Tukholma

Konsernijohtaja Christian Clausen esittelee tuloksen.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös esitysmateriaali on saatavana. Tilaisuuden jälkeen talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen ja riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi vastaavat kysymyksiin webcast-lähetyksessä.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET

Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44(0)20 3427 1900 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 2803094#.
Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.
Konferenssista laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com. Konferenssia voi seurata 28. lokakuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 3427 0598, access code 2803094#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 22. lokakuuta
Aika: 12.30 paikallista aikaa
Paikka: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA

Tilaisuudessa ovat läsnä talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä Rodney Alfvén, Andreas Larsson ja Emma Nilsson sijoittajasuhteet-yksiköstä. Esitys kestää noin tunnin ja sen yhteydessä voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Charlotte Smithille, ABG Sundal Collier, osoitteeseen: charlotte.smith@abgsc.co.uk

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi
Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi. Lehdistötiedote, jossa esitetään yhteenveto tuloksista, julkistetaan englanniksi, suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 722 350 515
Anni Hiekkanen, konserniviestintä, 09 165 42320

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com