Nordean kolmannen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 21. lokakuuta 2015

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan noin klo 7.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: klo 10.00 CET
Paikka: Smålandsgatan 17, Tukholma

Konsernijohtaja Christian Clausen esittelee tuloksen.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com , jossa myös esitysmateriaali on saatavana. Tilaisuuden jälkeen talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen ja riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi vastaavat kysymyksiin webcast-lähetyksessä.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET

Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44(0)20 3427 1900 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 2803094#.
Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.
Konferenssista laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com . Konferenssia voi seurata 28. lokakuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 3427 0598, access code 2803094 # .

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 22. lokakuuta
Aika: 12.30 paikallista aikaa
Paikka: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA

Tilaisuudessa ovat läsnä talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä Rodney Alfvén, Andreas Larsson ja Emma Nilsson sijoittajasuhteet-yksiköstä. Esitys kestää noin tunnin ja sen yhteydessä voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Charlotte Smithille, ABG Sundal Collier, osoitteeseen: charlotte.smith@abgsc.co.uk

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi
Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi. Lehdistötiedote, jossa esitetään yhteenveto tuloksista, julkistetaan englanniksi, suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 722 350 515
Anni Hiekkanen, konserniviestintä, 09 165 42320

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com