Nordean kolmannen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 23. lokakuuta 2013

Lehdistötiedote julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: 10.00 CET
Paikka: Regeringsgatan 59, Tukholma

Osavuosikatsauksen esittelee konsernijohtaja Christian Clausen.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös esitysmateriaali on saatavana. Tilaisuuden jälkeen talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen ja riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi vastaavat kysymyksiin webcast-lähetyksessä.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET
Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44 20 3427 1903, viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 9059171#.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.

Konferenssista laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com. Konferenssia voi seurata 1. marraskuuta saakka uudelleen numerosta +44 20 3427 0598, access code 5380554#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 24. lokakuuta
Aika: 8.00 paikallista aikaa
Paikka: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä Rodney Alfvén, Andreas Larsson ja Emma Nilsson sijoittajasuhteet-yksiköstä. Tilaisuus kestää noin tunnin.
Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Ann Nunnille, ABG Sundal Collier, osoite: ann.nunn@abgsc.com.

Lisätietoja:

Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 8 614 78 80
Kati Tommiska, konserniviestintä, 09 165 42320

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com