Nordean kolmannen neljänneksen tulos julkistetaan keskiviikkona 26. lokakuuta 2016

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: 9.00 CET. Ilmoittautuminen alkaa kello 8.30 CET. Turvallisuussyistä osallistujia pyydetään esittämään voimassa oleva henkilöllisyystodistus.
Paikka: Mäster Samuelsgatan 17, Tukholma.

Konsernijohtaja Casper von Koskull esittelee tuloksen.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös esitysmateriaali on saatavana. Tilaisuuden jälkeen konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen vastaa kysymyksiin webcast-lähetyksessä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Magnus Nelinille osoitteeseen magnus.nelin@nordea.com.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén. Lyhyen esityksen jälkeen on mahdollisuus esittää kysymyksiä.
Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44(0)20 3427 1904, confirmation code 2566215#, viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua.

Konferenssista laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com. Konferenssia voi seurata 2. marraskuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 3427 0598, access code 2566215#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 27. lokakuuta
Aika: 8.00 paikallista aikaa
Paikka: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä Rodney Alfvén, Andreas Larsson ja Michel Karimunda sijoittajasuhteet-yksiköstä. Esitys kestää noin tunnin ja sen yhteydessä voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Rachel Griffinille, Autonomous, osoitteeseen rgriffin@autonomous.com.

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi
Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi. Lehdistötiedote, jossa esitetään yhteenveto tuloksista, julkistetaan englanniksi, suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 722 350 515
Kati Tommiska, konserniviestintä, 09 4245 1006

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com