Nordean kolmannen neljänneksen tulos julkistetaan torstaina 26. lokakuuta 2017

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: 9.00 CET. Ilmoittautuminen alkaa klo 8.30 CET.
Turvallisuussyistä osallistujia pyydetään esittämään voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

Paikka: Smålandsgatan 17, Tukholma

Konsernijohtaja Casper von Koskull esittelee tuloksen.

Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi
seurata Internetissä . Esitysmateriaali on saatavana myös osoitteessa www.nordea.com/ir .

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Petter Brunnbergille osoitteeseen
petter.brunnberg@nordea.com .

Lehdistötilaisuuteen ja sen jälkeen noin klo 9.30 CET alkavaan kysymystilaisuuteen voi osallistua soittamalla numeroon +44 (0)20 3427 1919 tai +46 (0)8 5065 3936 viimeistään kymmenen minuuttia ennen lehdistötilaisuuden alkua, confirmation code 8792298. Kysymyksiin vastaavat konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen ja Rodney Alfvén sijoittajasuhteet-yksiköstä.

Tilaisuudesta laaditaan editoitu versio, joka on saatavana
täältä . Tilaisuutta voi seurata 2. marraskuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 7660 0134 tai +46 (0)8 5199 3077, access code 8792298.

Nordean muutosta vuosina 2016 - 2021 käsittelevä analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 27. lokakuuta

Aika: 8.00 paikallista aikaa
Paikka: Andaz Hotel London, 40 Liverpool Street, London EC2M 7QN.

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernijohtaja Casper von Koskull, konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen sekä Rodney Alfvén ja Pawel Wyszynski sijoittajasuhteet-yksiköstä. Esitys kestää noin tunnin ja sen yhteydessä voi esittää kysymyksiä.

Webcast-lähetystä tilaisuudesta voi seurata
Internetissä .
Esitysmateriaali on saatavana osoitteesta
www.nordea.com/ir .

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Ruby Megranille osoitteeseen
ruby.megran@nordea.com .

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi. Lehdistötiedote, jossa esitetään yhteenveto tuloksista, julkistetaan englanniksi, suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi.

Lisätietoja:

Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 722 350 515

Satu Malkamäki, konserniviestintä, 050 448 1182

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com