Nordean osavuosikatsaus 22. elokuuta 2001

Nordean osavuosikatsaus 22. elokuuta 2001 Tervetuloa keskiviikkona 22. elokuuta 2001 lehdistötilaisuuteen, jossa esitellään Nordean osavuosikatsaus. Katsaus julkistetaan aamupäivän kuluessa. Lehdistötilaisuus pidetään Tukholmassa klo 12.30 paikallista aikaa. Tilaisuudesta on satelliittiyhteys (tarkemmat tiedot alla) Kööpenhaminaan ja Osloon klo 12.30 paikallista aikaa ja Helsinkiin klo 13.30 paikallista aikaa. Tapahtumapaikat: Tukholma: Smålandsgatan 24 Kööpenhamina: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Tuloksen esittelevät konsernijohtaja Thorleif Krarup ja talousjohtaja Arne Liljedahl. Lehdistötilaisuuden kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata myös Internetissä osoittessa www.nordea.com. Lehdistötilaisuuden satelliittiyhteys: Sirius 2 at 5 degrees east. Downlink 12590.500 V (lehdistötilaisuus) ja downlink 12599.500V (PowerPoint - esitys). FEC 3/4, symbol rate 6.111, audio channel 1. Lisätietoja: Erik Evrén, konserniviestintä +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00630/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00630/bit0001.pdf

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com