Nordean osavuosikatsaus 22. elokuuta 2001

Nordean osavuosikatsaus 22. elokuuta 2001 Tervetuloa keskiviikkona 22. elokuuta 2001 lehdistötilaisuuteen, jossa esitellään Nordean osavuosikatsaus. Katsaus julkistetaan aamupäivän kuluessa. Lehdistötilaisuus pidetään Tukholmassa klo 12.30 paikallista aikaa. Tilaisuudesta on satelliittiyhteys (tarkemmat tiedot alla) Kööpenhaminaan ja Osloon klo 12.30 paikallista aikaa ja Helsinkiin klo 13.30 paikallista aikaa. Tapahtumapaikat: Tukholma: Smålandsgatan 24 Kööpenhamina: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Tuloksen esittelevät konsernijohtaja Thorleif Krarup ja talousjohtaja Arne Liljedahl. Lehdistötilaisuuden kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata myös Internetissä osoittessa www.nordea.com. Lehdistötilaisuuden satelliittiyhteys: Sirius 2 at 5 degrees east. Downlink 12590.500 V (lehdistötilaisuus) ja downlink 12599.500V (PowerPoint - esitys). FEC 3/4, symbol rate 6.111, audio channel 1. Lisätietoja: Erik Evrén, konserniviestintä +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00630/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00630/bit0001.pdf

Yrityksestä

Nordea luo kiinteitä suhteita asiakkaisiin ja yhteiskuntaan vahvan sitoutumisen kautta. Tarjoamme pankkipalveluja, joiden avulla ihmiset voivat saavuttaa tavoitteitaan ja toteuttaa unelmiaan. Nordea on Pohjoismaiden suurin pankki ja markkina-arvolla mitattuna yksi Euroopan 10 suurimmasta finanssipalveluyrityksestä. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.