Nordean pääomamarkkinapäivä Lontoossa

Päivä: Keskiviikko 27. toukokuuta 2015
Aika:
Klo 9.00 - 12.00 paikallista aikaa (ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu klo 8.30 alkaen)
Paikka:
The Berkeley, Wilton Place, Knightsbridge, London SW1X 7RL

Nordea järjestää keskiviikkona 27. toukokuuta 2015 Lontoossa pääomamarkkinapäivän. Tilaisuudessa esitellään Nordean strateginen suunta, hankkeet, tunnuslukutavoitteet, luottoriskien hallinta sekä kolme liiketoiminta-aluetta. Esitysten jälkeen on varattu aikaa kysymyksille ja vastauksille.

Klo 12.00 tarjotaan lounas.

Tilaisuutta voi seurata reaaliajassa osoitteessa www.nordea.com/ir ja esitysmateriaali on saatavana samasta osoitteesta.

Tilaisuuteen osallistujia pyydetään ilmoittautumaan sähköpostitse osoitteeseen marie.dines@gs.com.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 (0) 72 235 05 15
Kati Tommiska, konserniviestintä, 09 165 42320

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com