Nordean painopisteenä on konsernin sisäinen muutos

Hollantilainen talousalan lehti NRC spekuloi torstai-iltana Nordean ja ABN Amron fuusiolla. Muut kansainväliset mediat ovat lähteneet samalle linjalle.

- Nordea ei koskaan kommentoi huhuja tai spekulaatioita. En tee niin tälläkään kertaa, Casper von Koskull sanoo.

- Ainoa painopisteemme on Nordeassa käynnissä oleva muutos. Se koostuu suurista hankkeista, kuten konsernin yksinkertaistamisesta ja yrityskulttuurin kehittämisestä.

Lisätietoja antaa:

Rodney Alfvén, Head of Investor Relations, +46 72 235 05 15
Helga Baagøe, Head of Group External Communications, +46 72 141 18 07

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordea luo kiinteitä suhteita asiakkaisiin ja yhteiskuntaan vahvan sitoutumisen kautta. Tarjoamme pankkipalveluja, joiden avulla ihmiset voivat saavuttaa tavoitteitaan ja toteuttaa unelmiaan. Nordea on Pohjoismaiden suurin pankki ja markkina-arvolla mitattuna yksi Euroopan 10 suurimmasta finanssipalveluyrityksestä. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.