Nordean painopisteenä on konsernin sisäinen muutos

Hollantilainen talousalan lehti NRC spekuloi torstai-iltana Nordean ja ABN Amron fuusiolla. Muut kansainväliset mediat ovat lähteneet samalle linjalle.

- Nordea ei koskaan kommentoi huhuja tai spekulaatioita. En tee niin tälläkään kertaa, Casper von Koskull sanoo.

- Ainoa painopisteemme on Nordeassa käynnissä oleva muutos. Se koostuu suurista hankkeista, kuten konsernin yksinkertaistamisesta ja yrityskulttuurin kehittämisestä.

Lisätietoja antaa:

Rodney Alfvén, Head of Investor Relations, +46 72 235 05 15
Helga Baagøe, Head of Group External Communications, +46 72 141 18 07

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com