Nordean tilinpäätöstiedote julkistetaan keskiviikkona 29. tammikuuta 2014

Lehdistötiedote julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: 9.00 CET
Paikka: Regeringsgatan 59, Tukholma

Konsernijohtaja Christian Clausen esittelee lehdistötilaisuudessa tilinpäätöksen ja vastaa kysymyksiin.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata Internetissä osoitteessa www.nordea.com, jossa myös esitysmateriaali on saatavana. Tilaisuuden jälkeen talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen ja riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi vastaavat kysymyksiin webcast-lähetyksessä.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille
Aika: 14.30 CET
Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44 20 3427 1918 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 5567988#.

Puhelinkonferenssiin osallistuvat konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.

Konferenssista laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com. Konferenssia voi seurata 9. helmikuuta saakka uudelleen numerosta +44 20 3427 0598, access code 5567988#.

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 30. tammikuuta
Aika: 12.30 paikallista aikaa
Paikka: The Savoy, The Strand, London, WC2R 0EU

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernijohtaja Christian Clausen, talousjohtaja Torsten Hagen Jørgensen, riskienhallinnan johtaja Ari Kaperi sekä Rodney Alfvén, Andreas Larsson ja Emma Nilsson sijoittajasuhteet-yksiköstä. Tilaisuus kestää noin tunnin ja sen yhteydessä tarjotaan lounas.
Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Catherine Pamplinille, J.P.Morgan, osoite catherine.pamplin@jpmorgan.com.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 8 614 78 80
Anni Kuusisto, konserniviestintä, 09 165 42320

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com