Nordean varsinainen yhtiökokous 24. huhtikuuta 2003

Nordean varsinainen yhtiökokous 24. huhtikuuta 2003 Nordea AB:n (publ) hallitus on tänään kutsunut osakkeenomistajat varsinaiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään torstaina 24. huhtikuuta 2003 kello 14.00 Ruotsin aikaa Aula Magnassa, Tukholman yliopistossa. Osakkeenomistajat voivat osallistua yhtiökokoukseen myös teleteknisen yhteyden välityksellä kello 15.00 Suomen aikaa Finlandia-talossa Helsingissä ja kello 14.00 Tanskan aikaa Bella Centerissä Kööpenhaminassa. Yhtiökokouskutsu on julkaistu tänään seuraavissa sanomalehdissä: Dagens Nyheter, Post- och Inrikes Tidningar, Svenska Dagbladet, Berlingske Tidende, Jyllands-Posten, Statstidende, Helsingin Sanomat ja Hufvudstadsbladet. Kutsu on myös Nordean verkkosivuilla osoitteessa www.nordea.com. Lisätietoja Erik Evrén, konserniviestintä, +46 08 614 8611 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/20/20030320BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/20/20030320BIT00050/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Nordea luo kiinteitä suhteita asiakkaisiin ja yhteiskuntaan vahvan sitoutumisen kautta. Tarjoamme pankkipalveluja, joiden avulla ihmiset voivat saavuttaa tavoitteitaan ja toteuttaa unelmiaan. Nordea on Pohjoismaiden suurin pankki ja markkina-arvolla mitattuna yksi Euroopan 10 suurimmasta finanssipalveluyrityksestä. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.