Nordean varsinainen yhtiökokous 24. huhtikuuta 2003

Nordean varsinainen yhtiökokous 24. huhtikuuta 2003 Nordea AB:n (publ) hallitus on tänään kutsunut osakkeenomistajat varsinaiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään torstaina 24. huhtikuuta 2003 kello 14.00 Ruotsin aikaa Aula Magnassa, Tukholman yliopistossa. Osakkeenomistajat voivat osallistua yhtiökokoukseen myös teleteknisen yhteyden välityksellä kello 15.00 Suomen aikaa Finlandia-talossa Helsingissä ja kello 14.00 Tanskan aikaa Bella Centerissä Kööpenhaminassa. Yhtiökokouskutsu on julkaistu tänään seuraavissa sanomalehdissä: Dagens Nyheter, Post- och Inrikes Tidningar, Svenska Dagbladet, Berlingske Tidende, Jyllands-Posten, Statstidende, Helsingin Sanomat ja Hufvudstadsbladet. Kutsu on myös Nordean verkkosivuilla osoitteessa www.nordea.com. Lisätietoja Erik Evrén, konserniviestintä, +46 08 614 8611 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/20/20030320BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/20/20030320BIT00050/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com