Nordean vuosikertomus Internetissä

Nordean vuosikertomus Internetissä Nordean vuosikertomus vuodelta 2000 on nyt saatavana viidellä kielellä konsernin Internet-sivuilta osoitteesta www.nordea.com. Voit valita haluamasi kielen (suomi, ruotsi, norja, tanska ja englanti) ja dokumentin koon (myös ilman kuvia). Tiedostot ovat pdf-muodossa. Lisätietoja: Erik Evrén, konserniviestintä, +46 8 614 8611 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00620/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/13/20010313BIT00620/bit0001.pdf

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com