Tervetuloa Nordean varsinaiseen yhtiökokoukseen 16. maaliskuuta 2017

Nordea Bank AB:n (publ) hallitus kutsuu osakkeenomistajat varsinaiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään torstaina 16. maaliskuuta 2017 klo 13.00 Ruotsin aikaa Tukholmassa City Conference Centressä, Folkets Hus, Barnhusgatan 12-14, oheisen yhtiökokouskutsun mukaisesti.

Yhtiökokouskutsu julkaistaan ruotsiksi Post- och Inrikes Tidningar -lehdessä sekä englanniksi ja ruotsiksi Nordean verkkosivuilla osoitteessa nordea.com.

Kutsun julkaisemisesta ilmoitetaan Dagens Nyheter- ja Svenska Dagbladet -lehdissä 9. helmikuuta 2017.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 8 614 78 80

Satu Malkamäki, konserniviestintä, 09 4245 1006

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com