Tervetuloa Nordean varsinaiseen yhtiökokoukseen 16. maaliskuuta 2017

Nordea Bank AB:n (publ) hallitus kutsuu osakkeenomistajat varsinaiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään torstaina 16. maaliskuuta 2017 klo 13.00 Ruotsin aikaa Tukholmassa City Conference Centressä, Folkets Hus, Barnhusgatan 12-14, oheisen yhtiökokouskutsun mukaisesti.

Yhtiökokouskutsu julkaistaan ruotsiksi Post- och Inrikes Tidningar -lehdessä sekä englanniksi ja ruotsiksi Nordean verkkosivuilla osoitteessa nordea.com.

Kutsun julkaisemisesta ilmoitetaan Dagens Nyheter- ja Svenska Dagbladet -lehdissä 9. helmikuuta 2017.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 8 614 78 80

Satu Malkamäki, konserniviestintä, 09 4245 1006

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordea luo kiinteitä suhteita asiakkaisiin ja yhteiskuntaan vahvan sitoutumisen kautta. Tarjoamme pankkipalveluja, joiden avulla ihmiset voivat saavuttaa tavoitteitaan ja toteuttaa unelmiaan. Nordea on Pohjoismaiden suurin pankki ja markkina-arvolla mitattuna yksi Euroopan 10 suurimmasta finanssipalveluyrityksestä. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.