Sami Järveläisestä uusi maajohtaja RBS Nordisk Rentingin Suomen toimintoihin

Sami Järveläinen on nimetty RBS Nordisk Rentingin Suomen toimintojen uudeksi maajohtajaksi. Sami aloitti RBS Nordisk Rentingissä marraskuussa 2006. Hänellä on laaja kokemus kiinteistöalan toiminnoista ja hän on aikaisemmin työskennellyt muun muassa NCC:llä. Sami on koulutukseltaan OTK ja OTM Helsingin Yliopistosta.

RBS Nordisk Renting on johtava toimija Suomen markkinoilla koskien strukturoituja kiinteistöjen vuokraratkaisuja. Sen liiketoimintaidea on hankkia, omistaa ja kehittää kiinteistöjä taloudellisesti vahvoille yksityisen ja julkisen sektorin liiketoimintakumppaneille pitkäaikaisiin vuokraratkaisuihin perustuen.

Viimeisten viiden vuoden aikana Nordisk Renting Oy on solminut kiinteistökauppoja noin 750 miljoonan euron edestä ja sen kiinteistöportfolion koko Suomessa on tällä hetkellä noin 1,1 miljardia euroa.

“Olen iloinen saadessani tämän erinomaisen mahdollisuuden johtaa RBS Nordisk Rentingin Suomen liiketoimintoja ja odotan innolla meidän menestyksekkään liiketoimintakonseptin edelleen kehittämistä sekä Suomessa että Baltian maissakin” sanoo Sami Järveläinen.

Yrityksestä

RBS Nordisk Renting tarjoaa taloudellisesti vahvoille yrityksille ja julkisyhteisöille pitkäaikaisia vuokraratkaisuja jotta nämä voivat paremmin keskittyä omaan ydintoimintaansa. Kun yritykset omistamisen sijasta vuokraavat pitkäaikaisesti kiinteistöt RBS Nordisk Rentingiltä, ne luovat tilaa varsinaisen liiketoimintansa kasvulle ja kehittämiselle. RBS Nordisk Rentingin tase on yli 2 miljardia euroa ja kotimarkkina-alue on Pohjoismaat. RBS Nordisk Rentingin omistaja on The Royal Bank of Scotland, joka on Euroopan kolmanneksi suurin pankki. Lisätietoja www.rbsnordiskrenting.com tai www.rbs.com