KINGNORIN KAIVOSLAITTEITA VALMISTAVA TEHDAS AVATTU KIINASSA

Normet Groupin ja JCHX Mining Management Co Ltd:n yhteisyrityksen Kingnor Mining Equipment Co. Ltd: n (Kingnor) tehdas vihittiin käyttöön Dayessa, Hubein maakunnassa Kiinassa

Kingnorin tehtaalla keskitytään monikäyttöisten kaivosajoneuvojen ja niihin liittyvien lisävarusteiden valmistukseen ja kokoonpanoon Kiinan kaivosmarkkinoille.

Tämä viiimeisintä teknologiaa edustava tuotantolaitos on suunniteltu tehokkaaseen, kilpailukykyiseen ja korkaealaatuiseen valmistukseen.

“Tehtaan avaaminen nopeuttaa laajentumistamme Kiinan kasvaville kaivosmarkkinoille. JCHX:n ja Normeting välisen vahvan yhteistyön ja avatun tehtaan avulla pystymme tarjoamaan kehittyneitä mekanisoituja kaivoslaitteita. jotka parantavat kiinalisten asiakkaidemme tuottavuutta, turvallisuutta ja tehokkuutta”, sanoo Normet Groupin toimitusjohtaja Robin Lindahl.

Robin Lindahl,
President and CEO, Normet Group
sähköposti: robin.lindahl@normet.com
puhelin: +41 75 429 65 00