MUUTOKSIA NORMETIN JOHTORYHMÄSSÄ

Kauppatieteiden maisteri Ville Pasanen (45) on nimitetty Normet-konsernin talous- ja rahoitusjohtajaksi (Chief Financial Officer) 1.9.2018 alkaen. Villen toimipaikka on Normetin Espoon konttorissa.

”Normetin vahvan kasvun jatkuessa meidän on vahvistettava talous- ja rahoitustoimintaamme. Villellä on monipuolinen kokemus useilta teollisuusaloilta sekä vahva näyttö tehokkaan ja toimivan talous- ja rahoitustoiminnan kehittämisestä ja johtamisesta”

Ville siirtyy Normetiin Kuusakoski Oy:stä, jossa hän on toiminut talous- ja rahoitusjohtajana vuodesta 2014. Tätä ennen hän työskenteli 15 vuotta erilaisissa kansainvälisissä taloustehtävissä Ahlström Oyj:ssä, Kemira Oyj:ssä ja Nokia Oyj:ssä.

Riku Mäkinen, Normet-konsernin nykyinen talous- ja rahoitusjohtaja, on päättänyt jättää yhtiön hakeakseen uusia haasteita urallaan.

”Riku on ansiokkaasti toiminut nykytehtävässä viimeiset kahdeksan vuotta ja haluamme kiittää häntä tästä ajasta”

Robin Lindahl, Toimitusjohtaja
Normet Group
Matkapuhelin: +41 75 4296500
Sähköposti: robin.lindahl@normet.com

Normet on kasvava ja innovatiivinen suomalainen teknologiayritys. Kehitämme jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa tunnelinrakennusprosesseja paremman turvallisuuden, tuottavuuden ja kannattavuuden saavuttamiseksi.

Normetilla on laaja tarjoama maanalaiseen rakentamiseen ja kaivostoimintaan: laitteita ja ajoneuvoja, rakennus-kemikaaleja, kalliolujitustuotteita sekä tuotteisiin ja prosesseihin liittyviä palveluja. Tällä hetkellä Normet työllistää yli 1200 alansa ammattilaista. Vuonna 2017 Normetin liikevaihto oli yli 250 miljoonaa euroa. Normet toimii maailmanlaajuisesti ja sillä on yli 50 myynti- ja palvelupistettä 30 maassa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.normet.com