NORMETIN HUOLTOKESKUS JA TUOTANTOLAITOS AVATTU INTIASSA

Jaipur, Rajasthan, Intia – 3.5.2018 – Normetin laitteiden kokoonpanoon ja rakennuskemikaalien valmistukseen keskittyvä tuotantolaitos ja globaali huoltokeskus vihittiin käyttöön Jaipurissa, Rajasthanin osavaltiosssa, Intiassa.

Laitoksen avajaisiin osallistui kattava kutsuvierasjoukko mukaan lukien Hindustan  Zinc Ltd:n kaupallinen johtaja Ramki Ramakrishnan sekä Normetin globaalia ja paikallista johtoa sekä henkilöstöä.

Tuotantolaitoksessa valmistetaan uuden sukupolven kaivos- ja tunnelilaitteita sekä korkean teknologian rakennuskemikaaleja. Toimipisteessä tulee toimimaan sekä laitteiden peruskorjauskeskus että ammattitaitoinen laitehuollon tiimi tuottamassa elinkaaripalveluja laajalle laitekannalle Intiassa. Lisäksi toimipiste tulee toimimaan Normetin Intian varaosaverkoston ytimenä ja ammattitaidon kehittämisen sekä rakennuskemikaalien tuotekehityksen osaamiskeskuksena.

“Tämän toimipisteen avaaminen on merkittävä askel Normetille Intiassa. Olemme koonneet suurimman osan toiminnoistamme saman katon alle tarjotaksemme korkealaatuista asiakaspalvelua ja samalla auttaaksemme asiakkaitamme saavuttamaan saavuttamaan turvallisuus-, tuottavuus- ja tehokkuus-tavoitteensa,” sanoo Normet Groupin toimitusjohtaja Robin Lindahl.

Yrityksestä

Normet on kasvava ja innovatiivinen suomalainen teknologiayritys. Kehitämme jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa tunnelinrakennusprosesseja paremman turvallisuuden, tuottavuuden ja kannattavuuden saavuttamiseksi. Tekniset kokonaisratkaisumme pienentävät kustannuksia ja lyhentävät prosessien kiertoaikoja. Kehityksen perustana on ihmisten hyvinvoinnin parantaminen ja ympäristön huomioiminen. Normetilla on laaja tarjoama maanalaiseen rakentamiseen ja kaivostoimintaan: laitteita ja ajoneuvoja, rakennuskemikaaleja, kalliolujitustuotteita sekä tuotteisiin ja prosesseihin liittyviä palveluja. Tällä hetkellä Normet työllistää yli 1200 alansa ammattilaista. Vuonna 2017 Normetin liikevaihto oli yli 250 miljoonaa euroa. Normet toimii maailmanlaajuisesti ja sillä on yli 50 myynti- ja palvelupistettä 30 maassa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.normet.com.