Toimitusjohtaja Robin Lindahl siirtyy Normetilta and Taaleriin

Normet Groupin toimitusjohtaja Robin Lindahl on päättänyt erota yhtiön palveluksesta. Hän aloittaa Taaleri Oyj:n toimitusjohtajana viimeistään 1.8.2019. Taaleri on Helsingin pörssiin listattu kasvava suomalainen finanssiryhmä, jonka toimialoihin kuuluvat varainhoito, rahoitus ja uusiutuva energia.

Uuden toimitusjohtajan haku on jo aloitettu. Robin Lindahl tukee siirtymää aktiivisesti tulevina kuukausina.

”Kuluneet kolme vuotta Normetin johdossa on ollut hienoa aikaa. Ennen kaikkea jään kaipaamaan upeaa tiimiä ja taitavia kollegoitani. Normetilla on vahva pohja kohdata tulevaisuuden haasteet. Tuen tiimiä kaikin tavoin tulevien kuukausien aikana”, sanoo Robin Lindahl

”Haluan kiittää Robinia hyvästä työstä Normetilla. Hän on rakentanut vahvan ja ammattimaisen johtoryhmän, joka pystyy viemään yrityksen seuraavalle tasolle tulevina vuosina. Robinin toimitusjohtajuuden aikana Normetin liikevaihto on kasvanut 200 miljoonasta Eurosta 300 miljoonaan Euroon. Kannattavuus on samanaikaisesti kohentunut merkittävästi. Kaikesta huolimatta olen luottavainen, että löydämme hyvän seuraajaan pitämään Normetin positiivisella kasvu-uralla”, sanoo Aaro Cantell, Normet Groupin hallituksen puheenjohtaja.

Aaro Cantell

Hallituksen puheenjohtaja, Normet Group Oy

Tel. +358 400 706072

Normet on kasvava ja innovatiivinen suomalainen teknologiayritys. Kehitämme jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa tunnelinrakennusprosesseja paremman turvallisuuden, tuottavuuden ja kannattavuuden saavuttamiseksi.

Normetilla on laaja tarjoama maanalaiseen rakentamiseen ja kaivostoimintaan: laitteita ja ajoneuvoja, rakennus-kemikaaleja, kalliolujitustuotteita sekä tuotteisiin ja prosesseihin liittyviä palveluja. Tällä hetkellä Normet työllistää yli 1200 alansa ammattilaista. Vuonna 2017 Normetin liikevaihto oli yli 250 miljoonaa euroa. Normet toimii maailmanlaajuisesti ja sillä on yli 50 myynti- ja palvelupistettä 30 maassa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.normet.com