Arjen hyviä tekoja nuorilta nuorille!

Tarinoita solidaarisuudesta -hankeessa nuoret pääsevät pohtimaan arjen hyviä tekoja.

Nuorten Akatemian Tarinoita solidaarisuudesta –hankkeen toiminta on alkanut. Hanke lähtee täyteen vauhtiin kevään ja syksyn aikana, ja sen kuluessa toteutetaan useita työpajoja, joissa nuoret pääsevät pohtimaan arkisia hyviä tekoja, sekä niiden osuutta globaalissa Etelässä. Näiden teemojen ympärille nuoret pääsevät suunnittelemaan ja toteuttamaan videotrailereita, joissa tuodaan esille heidän omat näkemyksensä arjen hyvistä teoista. Työpajoja alustetaan Etelän nuorten solidaarisuusteoista koostetulla materiaalilla.

Voit lukea lisää hankkeesta ja sen toiminnasta täältä.

Hankkeessa järjestetään testityöpajoja syksyllä 2015.

Lisää tietoa niistä saat Niina Salmelta (Projektipäällikkö):
niina.salmi@nuortenakatemia.fi
0504645559

Pikafaktat

Lisää tietoa niistä saat Niina Salmelta (Projektipäällikkö): niina.salmi@nuortenakatemia.fi 0504645559

Nuoret pohtivat arjen hyviä tekoja.
Nuorten Akatemia