Kohtaamistilaisuuksissa rakennetaan aktiivista yhteistyötä

Kuinka kehittää eri toimijoiden välistä alueellista yhteystyötä nuorisotyön saralla? Tilaa kohtaamistilaisuus!

Kohtaamistilaisuus on neljästä tunnista päivään kestävä Nuorten Akatemian järjestämä työpaja, jossa edistetään kunnan nuorisopalveluiden, järjestöjen sekä seurakunnan nuorisotyöntekijöiden välistä yhteistyötä, ja luodaan yhteinen visio tulevaisuuden nuorisotyön suunnista.

Työpajassa käsitellään mm. sitä, mitä yhteisiä tavoitteita ja toiveita eri toimijoilla on nuorisotyön saralla. Lisäksi pajoissa pohditaan, mitä yhteistyö voisi käytännössä tarkoittaa. Työpajan aikana työstetään yhteinen toteutussuunnitelma yhteistyön edistämiseksi.

Tilaisuudet kestävät neljästä tunnista yhteen päivään, ja ne voidaan räätälöidä paikkakuntakohtaisten erityistarpeiden mukaisesti. Pajan hinta on 500 € / 4 tuntia tai 1000 € / kokonainen päivä.

Lisätietoja Kohtaamistilaisuuksista:

Tilaukset: