Mahis-koulutus monikulttuurisille toimijoille Jyväskylässä

Toimittaja, tule Jyväskylään seuraamaan koulutusta!

Toimittajat ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan erityisesti monikulttuurisille toimijoille suunnattua Mahis-koulutusta 14.–15. maaliskuuta Jyväskylään.
Toiminnallisessa koulutuksessa nuorten parissa toimivat aikuiset saavat uudenlaisia valmiuksia vaikeassa elämäntilanteessa olevien nuorten tukemiseen – sekä tilan antamiseen nuorten omalle aktiivisuudelle.

Kouluttajana toimii YTM Tiina Honkonen.

Aika: pe 14.3. klo 14–21 ja la 15.3. klo 9–17
Osoite:
Kansalaistoiminnankeskus Matara (Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä)

Mahis-koulutukset perustuvat osallistujien vuorovaikutukseen, keskusteluihin ja käytännön harjoituksiin. Aiheina ovat muun muassa vaikeassa elämäntilanteessa olevan nuoren kohtaaminen, ryhmäytyminen, projektin vaiheet ja toteuttaminen sekä ohjaajan rooli nuorten omissa projekteissa.

Nuorten Akatemian koulutuspäällikkö Saara Kallio-Kokko,
p. 020 7552 672, saara.kallio-kokko[at]nuortenakatemia.fi