#NUORETMUKAAN

Osallista nuoria ja kannusta muita tekemään samoin!

#Nuoretmukaan on kampanja, jossa kuka tahansa nuorten kanssa toimiva voi jakaa omia tapojaan kuinka osallistaa nuoria, ja kuka tahansa nuori voi jakaa ideoitaan siitä, kuinka haluaisi että nuoria osallistetaan. Haluamme tehdä näkyväksi kaikki ne hienot tavat, joilla nuoret saavat äänensä kuuluviin jo nyt, sekä innostaa ihmisiä nuorten osallistamisesta. Käytä hashtageja #nuoretmukaan, #participateyouth tai #inkluderaunga ja postaa kampanjan aikana tähän tapahtumaan kuva + kertomus siitä, miten nuoret on osallistettu. Käytä myös Instagramia ja Twitteriä! Kampanja on käynnissä 11.-24.5. mutta osallistaminen jatkuu myös sen jälkeen!

Nuorten Akatemia
www.nuortenakatemia.fi
www.facebook.com/nuortenakatemia
www.twitter.com/nuortenakatemia

Pikafaktat

Osallistu #Nuoretmukaan -kampanjaan Facebookissa, Twitterissä tai Instagramissa. Jaa, kuinka osallistat nuoria, tai kuinka nuoret tahtoisivat osallistua toimintaan!

Osallista nuoria ja kerro siitä somessa!
Nuorten Akatemia