Toimittaja, tervetuloa seuraamaan Mahis-koulutusta!

Tule Savonlinnaan seuraamaan koulutusta!
- Ongelmanuoria? Ei vaan nuoria, jotka tarvitsevat Mahiksen.

Toimittajat ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan Mahis-koulutusta 27.–28. elokuuta Savonlinnaan. Toiminnallisessa Mahis-koulutuksessa nuorten parissa toimivat aikuiset saavat uudenlaisia valmiuksia vaikeassa elämäntilanteessa olevien nuorten tukemiseen – sekä tilan antamiseen nuorten omalle aktiivisuudelle.

Kouluttajana toimii YTM Tiina Honkonen.

Aika: ke 27.8. klo 11–19, to 28.8. klo 8.30–16.30
Osoite:
Hostel WillaNuttu (Juvolantie 1353, 57310 Savonlinna)

Mahis-koulutukset perustuvat osallistujien vuorovaikutukseen, keskusteluihin ja käytännön harjoituksiin. Aiheina ovat muun muassa vaikeassa elämäntilanteessa olevan nuorten kohtaaminen, ryhmäytyminen, projektin vaiheet ja toteuttaminen sekä ohjaajan rooli nuorten omissa projekteissa.

Nuorten Akatemian koulutuspäällikkö Saara Kallio-Kokko
p. 050 590 5123, saara.kallio-kokko[at]nuortenakatemia.fi
www.mahis.info

Mahis-kouluttaja Tiina Honkonen, p.