Toimittaja, tule Jyväskylään seuraamaan koulutusta!

- Ongelmanuoria? Ei vaan nuoria, jotka tarvitsevat Mahiksen.

Toimittajat ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan Mahis-koulutusta 7.–8. maaliskuuta Jyväskylään. Toiminnallisessa Mahis-koulutuksessa nuorten parissa toimivat aikuiset saavat uudenlaisia valmiuksia vaikeassa elämäntilanteessa olevien nuorten tukemiseen – sekä tilan antamiseen nuorten omalle aktiivisuudelle.

Kouluttajana toimii YTM Tiina Honkonen.

Aika: pe 7.3. klo 12–20, la 8.3. klo 9–17
Osoite: Sepänkeskus (Kyllikinkatu 1, 40100 Jyväskylä)

Mahis-koulutukset perustuvat osallistujien vuorovaikutukseen, keskusteluihin ja käytännön harjoituksiin. Aiheina ovat muun muassa vaikeassa elämäntilanteessa olevan nuorten kohtaaminen, ryhmäytyminen, projektin vaiheet ja toteuttaminen sekä ohjaajan rooli nuorten omissa projekteissa.

Nuorten Akatemian koulutuspäällikkö Saara Kallio-Kokko
p. 020 7552 672, saara.kallio-kokko[at]nuortenakatemia.fi