Youtube -tähti Soikku ja Nuorten Akatemia liikuttavat Tubecon -vieraita

Nuorten Akatemian taukojumppa Youtube -tähti Soikun kanssa liikuttaa yleisöä Tubecon -tapahtumassa. Tämän lisäksi Nuorten Akatemia tarjoaa sporttisia lajikokeiluita koko tapahtumapäivän ajan Hartwall Areenalla.

Ruutuajan lisääntymisen myötä luonnollinen arkiliikunta ja fyysisesti aktiivinen elämäntapa on salakavalasti häviämässä hyvinvointiyhteiskunnastamme. Viime aikoina esille noussut huoli lasten ja nuorten terveydestä ja hyvinvoinnista ei ole siis aiheeton. Tämän vuoksi Nuorten Akatemia on mukana Tubeconissa lauantaina 15.8.! Nousemme tapahtuman päälavalle yhdessä Soikun kanssa taukojumpan merkeissä. Jumpan tarkoituksena on muistuttaa liikunnan ilosta ja sen hyödyllisyydestä osana arkea. Nuorten Akatemian standilla tapahtumakävijät pääsevät myös tutustumaan liikunnalliseen teemaan erilaisten sporttikokeiluiden merkeissä.

Tervetuloa osastollemme sporttaamaan ja tutustumaan!

”Pihapelikulttuuri on katoava luonnonvara, vapaa-ajan vietto on passivoitunut. Haluamme olla palauttamassa perinnettä osaksi lasten ja nuorten vapaa-ajan viettoa. Liikuttamalla uudella, hauskalla ja vapaamuotoisella tavalla haluamme kannustaa nuoria viestimään myös sosiaalisessa mediassa omista lajikokeiluista sekä liikunnasta. Meidän on tunnistettava teknologian tuomat mahdollisuudet hyvinvoinnin edistämistyössä.” sanoo Oma valinta hankkeen koordinaattori Henri Karjula.

Oma valinta -hanke edistää koululaisten hyvinvointia ja terveellisiä elämäntapoja osallistamalla nuoret koulujen hyvinvointisuunnitteluun.

Henri Karjula
Koordinaattori
Oma valinta -hanke
Nuorten Akatemia
p. +358 44 4165 494
henri.karjula[at]nuortenakatemia.fi

”Pihapelikulttuuri on katoava luonnonvara, vapaa-ajan vietto on passivoitunut. Haluamme olla palauttamassa perinnettä osaksi lasten ja nuorten vapaa-ajan viettoa. Liikuttamalla uudella, hauskalla ja vapaamuotoisella tavalla haluamme kannustaa nuoria viestimään myös sosiaalisessa mediassa omista lajikokeiluista sekä liikunnasta. Meidän on tunnistettava teknologian tuomat mahdollisuudet hyvinvoinnin edistämistyössä.”
Henri Karjula, Oma Valinta -hankkeen koordinaattori