Nurminen hoitaa yhden kaikkien aikojen haastavimmista maantie-erikoiskuljetuksista Suomessa

Nurminen Logistics vie Suomen Hopealinjan uuden, Turkissa rakennetun ravintolalaiva m/s Silver Skyn erikoiskuljetuksena Mäntyluodon satamasta Porista Nokialle 2.-5.8. Mitoiltaan vaativaa, 30 metriä pitkää ja 7 metriä leveää, laivaa kuljetetaan öisin. Erikoiskuljetuksen ajokorkeus on 8,3 metriä ja paino 250 tonnia. Erikoisjärjestelyt reitillä Mäntyluodosta Nokialle ovat mittavat – matkalla tehdään muuan muassa yli 70 virrankatkoa, otetaan puhelinlinjoja alas ja sähköjohtoja irti tolpista, jotta yksi kautta aikojen suurimmista ja haastavimmista maantiekuljetuksista Suomessa saadaan perille.

Avainsanat:

Yrityksestä