Nurminen Logistics nostaa tulosohjeistustaan vuodelle 2017

Nurminen Logistics Oyj                                                     Pörssitiedote 20.12.2017 klo 13.30

Nurminen Logistics nostaa arviotaan vuoden 2017 tuloskehityksestä. Päivitetyn tulosohjauksen mukaan yhtiö arvioi koko vuoden liikevaihdon kasvavan merkittävästi vuoteen 2016 verrattuna ja liiketuloksen kasvavan selvästi vuoteen 2016 verrattuna ja olevan selkeästi positiivinen. Päivitetty ohjaus koskee sekä raportoitua liikevaihtoa ja liiketulosta että vertailukelpoista liikevaihtoa ja liiketulosta.

Aiemman tulosohjauksen mukaan yhtiö arvioi vertailukelpoisen liikevaihtonsa ja vertailukelpoisen liiketuloksensa sekä osakekohtaisen tuloksensa parananevan vuoden 2016 tasosta.

Tulosohjauksen muutoksen taustalla on yhtiön vahvan alkuvuoden tuloskehityksen jatkuminen vuoden toisella puoliskolla. Markkinaolosuhteet ovat kehittyneet suotuisasti ja Nurminen Logistics on onnistunut kasvattamaan lähes kaikkien palvelujen liikevaihtoa ja liiketulosta. Liikevaihto on kasvanut Suomessa sekä erityisesti Baltiassa. Lisäksi yhtiön kesällä toteuttaman pääomarakenteen ja taseen vahvistamisen johdosta tulevaisuuden näkymät ovat kehittyneet positiiviseen suuntaan.

Marko Tuunainen

Lisätietoja: Marko Tuunainen, toimitusjohtaja, p. 010 545 7011.