Nurminen Logistics XLProjects Network -verkoston jäseneksi

N urminen Logistics on valittu globaalin XLProjects Network (XLP) -verkoston ensimmäiseksi jäseneksi Suomessa.

XLP on projektilogistiikkaan ja erikoiskuljetuksiin erikoistuneiden yritysten verkosto, jossa on jo yli 140 jäsenyritystä.  XLP toimii hyvin aktiivisesti ja kasvaa voimakkaasti. Jäsenyys tässä dynaamisessa verkostossa tuo yrityksellemme lisää kansainvälistä näkyvyyttä ja asiakkuuksia. Nurminen Logisticsin jäsenyys toisessa alan verkostossa, Cargo Equipment Expertissä (CEE), jatkuu edelleen.

Lue lisää XLP-verkostosta:  www.xlprojects.net

Nurmisen palvelut ovat näyttävästi esillä Euroopan suurimmassa erikoiskuljetus- ja projektilogistiikkatapahtumassa Antwerpenissa 19.–21.5. Näiltä Breakbulk Europe -messuilta löydät meidät osastolta 518H1.

Avainsanat:

Yrityksestä