Nurminen Logisticsin toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2016 on julkaistu

Nurminen Logistics Oyj                                       Tilinpäätös ja toimintakertomus 9.3.2017 klo 13.10

Nurminen Logistics Oyj:n hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2016 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.nurminenlogistics.com suomeksi ja englanniksi. Samalta sivustolta löytyy myös selvitys Nurminen Logisticsin hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2016.

Marko Tuunainen

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu logistiikkapalveluita tarjoava pörssiyhtiö. Yhtiö tuottaa asiakkailleen laadukkaita huolinta- ja tavarankäsittelypalveluita sekä rautatiekuljetuksia ja niihin liittyviä projektikuljetuspalveluita. Nurminen Logisticsin päämarkkinat ovat Suomessa sekä Venäjällä ja sen lähialueilla. Tilinpäätös ja toimintakertomus 2016 Tilinpäätös ja toimintakertomus 2016

Yrityksestä