Kaksipuolinen tulostus säästää rahaa ja luontoa!

OKI Printing Solutionsin uusilla tulostimilla tuplasti vastinetta rahalle

OKI Printing Solutionsin uusi B400-sarja käsittää viisi kustannustehokasta tulostinta, joissa on vakiona automaattinen kaksipuolinen tulostus. Tämä säästää paperia, rahaa ja luotoa, nopeudesta ja laadusta tinkimättä!

OKI Printing Solutions lanseeraa nyt uuden B400-sarjan, jonka kaikissa viidessä mustavalkotulostimessa on automaattinen kaksipuolinen tulostus (duplex) vakiona. Kaksipuoleisuus tekee tulostamisesta on tehokkaampaa ja säästää sekä paperia että luontoa. Tulostusnopeus on 28 mustavalkosivua minuutissa ja ensimmäinen sivu tulostuu 5,5 sekunnissa. Tämä sopii niille, jotka vaativat nopeutta ja tehokkuutta; esim. liikkeille, jotka tulostavat laskut, lähetteet jne. asiakkaan odottaessa.

B410d: henkilökohtainen tulostin, tulostustarkkuus 2400 x 600 dpi. Maksimi paperikapasitetti lähes 800 arkkia (toinen paperilokero lisävarusteena).
B410dn: mallissa on muuten samat ominaisuudet kuin B410d-mallissa, mutta siinä on lisäksi verkkokortti.
B430d: suurempi ohjauspaneeli lisää käyttömukavuutta ja 1200 x 1200 dpi:n tulostustarkkuus takaa terävät ja yksityiskohtaiset tulosteet. Riittoisa värikasetti (7 000 sivua) ja suuri paperikapasiteetti tekevät tulostimesta hyvän valinnan suurille työmäärille.
B430dn: mallissa on muuten samat ominaisuudet kuin B430d-mallissa, mutta siinä on lisäksi verkkokortti.
B440dn: sopii pienille, noin kuuden hengen vaativille työryhmille. Riittoisa värikasetti (kesto 10 000 sivua) ja suuri 530 arkin paperilokoro tekevät tästä mallista oivan valinnan kiireisille toimistoille.

B400-sarjan mukana toimitettavat apuohjelmat tarjoavat monta mahdollisuutta valvoa ja rajoittaaa tulostimen käyttöä ja hallita kustannuksia. Näillä toiminnoilla voidaan esimerkiksi seurata ja hallita kaikkia verkossa olevia tulostimia merkistä ja mallista riippumatta.

B400-sarjaa saa OKI Printing Solutionsin valtuutetuilta jälleenmyyjiltä marraskuusta 2008 lähtien. Alvittomat hinnat alkaen 188 euroa.

Lisätietoja OKI tuotteista: www.oki.fi

Lisätietoja antaa:
Teemu Kaski, maajohtaja, OKI Printing Solutions, puh. 0207 900 801
teemu.kaski@oki.fi, www.oki.fi

OKI Printing Solutions:
• OKI Printing Solutions on OKI Data Corporationin tavaramerkki
• OKI Data Corporationin liikevaihto on noin 187,9 miljardia jeniä (2007)
• OKI Printing Solutionsin myynti jakaantuu seuraavasti: EMEA 54,3 %, Amerikat 22,3 %, Aasia ja Ocenia 17,8 %, muut 5,6 %
• OKI Printing Solutionsilla on toimintaa maailmanlaajuisesti yli 120 maassa
• OKI Printing Solutions Oki Electric Industryn tytäryhtiö
• OKI Electric Industry on perustettu vuonna 1881 ja se on Japanin ensimmäinen televiestintälaitteiden valmistaja
• OKI Electricilla on maailmanlaajuisesti noin 22 640 työntekijää, joista 7 327 on Japanin ulkopuolella
• Lisätietoja OKIsta www.oki.fi ja www.oki.com

OKI Printing Solutions Suomessa

OKI Printing Solutions on tulostin-, faksi- ja monitoimilaiteratkaisujen maahantuoja. Tuotevalikoimaan kuuluu laitteiden lisäksi erilaiset tulostusta ja asiakirjojenhallintaa helpottavat apuohjelmat. Tuotteet on suunnattu yrityksille ja organisaatioille sekä yksityisellä että julkisella sektorilla, mutta ne sopivat myös kotikäyttöön. Jälleenmyynti toteutetaan tukkumyyntiverkoston ja vähittäiskauppiaiden välityksellä koko maassa.

OKI Printing Solutionsin rekisteröity nimi Suomessa on Oki Systems (Finland) Oy ja yrityksen toimisto sijaitsee Helsingissä.

--tiedote päättyy tähän -