OKI nostamassa kuittikirjoittimiensa markkinaosuutta

Report this content

OKI Printing Solutions haastaa markkinat kahdella uudella kuittikirjoittimellaan. OKIPOS 411 ja OKIPOS 412 ovat kustannustehokkaita kuittikirjoittimia, jotka sopivat esim. ravintoloille, hotelleille ja kauppoihin. Ne tarjoavat käyttäjälleen täyden turvallisuuden ja toimintavarmuuden ja haastavat kilpailijansa mm. hinnassa ja toiminnoissa.

– Kirjoittimet ovat erittäin luotettavia. Silti annamme niille täyden vaihto-oikeuden takuuaikana. Tämä tarkoittaa, että jos kirjoitin rikkoutuu, annamme asiakkaalle välittömästi uuden tilalle. Asiakkaan kannalta tämä merkitsee toimintavarmuutta ja tehokkuutta. Uskomme, että kuittikirjoitinmarkkinat Suomessa kasvavat merkittävästi vuonna 2008 ja OKIlla on nyt erinomainen mahdollisuus napata iso osa markkinoista. Tämä väite perustuu jälleenmyyjiltä ja loppuasiakkailta saamiimme palautteisiin, kertoo myyntipäällikkö Teemu Kaski, Suomen OKI Printing Solutionsilta.

Käyttäjäystävällisiä ja nopeita

Molemmissa kirjoitinmalleissa tulostusnopeus on kilpailukykyinen; OKIPOS 411 tulostaa 200 mm/sek. ja OKIPOS 412 jopa 250 mm/sek.. Tulostusnopeus voidaan säätää tulostusohjelman mukaisesti. Tämä varmistaa sen, että suurta asiakasmäärää voidaan palvella mahdollisimman tehokkaasti. Liitäntävaihtoehtoja ovat rinnakkais-, sarja- ja USB-portti sekä langaton Ethernet.

OKIPOS 411 ja OKIPOS 412 on suunniteltu palvelemaan käyttäjää ja siksi mm. paperirullan vaihtaminen on erittäin helppoa. Patentoidulla automaattisella paperinsyötöllä rullan vaihtaminen käy käden käänteessä. Tulostus käynnistyy automaattisesti, kun laitteeseen asetetaan uusi paperirulla. Kirjoitinten paperirullien koko on suuri, jonka ansiosta paperin vaihtoväli on pidempi. Molempiin kirjoittimiin sopii halkaisijaltaan jopa 90 mm rullat, mikä on kymmenen prosenttia enemmän paperikapasiteettia kuin kilpailevilla malleilla.

Design sopii kaikkiin tiloihin

Kuittikirjoitinten standardiväri on musta, mutta kuoria saa punaisena, beigenä tai metallin harmaana. Näin kirjoitin sopii vaativaankin ympäristöön. Kirjoittimet voi asettaa tiskille tai kiinnittää seinään, joten ne sopivat myös pieniin tiloihin.

OKIPOS 411 ja OKIPOS 412 kirjoittimia myyvät OKI Printing Solutionsin valtuutetut jälleenmyyjät helmikuusta 2008 alkaen.

Lisätietoja:
Teemu Kaski, myyntipäällikkö, OKI Printing Solutions, puh. 0207 900 801
teemu.kaski@oki.fi, www.oki.fi

OKI Printing Solutions:
• OKI Printing Solutions on OKI Data Corporationin tavaramerkki
• OKI Data Corporationin liikevaihto on noin 1,6 miljardia dollaria (2006)
• OKI Printing Solutionsin myynti jakaantuu seuraavasti: Eurooppa 50 %, USA 24 %, Aasia 17 % ja OEM-tuotanto 9 %
• OKI Printing Solutionsilla on toimintaa maailmanlaajuisesti 120 maassa
• OKI Electric on japanilainen elektroniikkayritys, joka perustettiin 1881 ja jonka liikevaihto on noin 5,8 miljardia dollaria
• OKI Electricilla on maailmanlaajuisesti noin 21 380 työntekijää, joista 6 975 on Japanin ulkopuolella
• Lisätietoja OKIsta www.oki.fi ja www.oki.com