FIZZ lanseeraa syyssesonkiin sopivan siideriuutuuden

Kuivien siidereiden segmentti on kuluneen vuoden aikana ollut kasvussa* FIZZ toi Suomen markkinoille ensimmäisenä kuivan omenasiiderin jo noin 20 vuotta sitten. Syyskuussa markkinoille saapuva FIZZ Red Dry, kuiva omenasiideri, vastaa kuluttajien makutoiveisiin ja sopii erinomaisesti syyssesonkiin. Uutuus tarjoaa siiderin ystäville mielenkiintoisen satokauteen sopivan tuttavuuden.

FIZZ Red Dry – syyskauden punaiset omenat. FIZZ Red Dry siideri on saanut inspiraation maalaissiidereistä. Siiderissä on vahva omenainen tuoksu, väri on punaiseen taittava. Makuprofiili on kuiva ja hapokas. Siiderin jälkimaku on pitkä ja täyteläinen. FIZZ Red Dry siiderin maku tulee 100% omenoista. Valmistuksessa on käytetty fermentoitua omenatäysmehutiivistettä eikä lainkaan aromeja. Uutuus tuo siidereiden tuoteryhmään mielenkiintoisen syyskauden tuttavuuden.

FIZZ – The First and Original Dry Cider in Finland

Lisätiedot: Olvi Oyj, tuotepäällikkö Susanna Rintamäki, puh. 044 738 5268, susanna.rintamäki@olvi.fi

* Panimoliitto 2017 / Kuivien siidereiden myynti

Sähköinen lehdistötiedote ja tuotekuvat ovat ladattavissa Cisionin palvelusta portal.ne.cision.com.

Tämä uutuussiideri on saatavilla 0,5l tölkissä ja 0,33lx6 monipakkauksessa.

Panimomestari William Gideon Åberg ja rouvansa Onni perustivat panimon Iisalmeen vuonna 1878. Zacharias Topeliuksen hengessä he halusivat tarjota miedompia vaihtoehtoja viinanhimon villitsemille kansalaisille. Tänäkin päivänä Olvi on itsenäinen suomalainen panimo, jonka päätuotemerkkejä ovat OLVI (oluet, vichyt, lonkerot, siiderit ja virvoitusjuomat), Sandels-oluet, FIZZ-siiderit, KevytOlo-kivennäisvedet sekä TEHO-energiajuomat ja TEHO Sport –urheilujuomat. www.olvi.fi