West Siberian Resources listautuu Pohjoismaisen Pörssin päämarkkinoille

West Siberian Resources on tänään listautunut Tukholman Pörssiin. West Siberian Resources siirtyy vaihtoehtoiselta First North -markkinapaikalta Pohjoismaisen Pörssin päämarkkinoille.

West Siberian Resources Ltd on riippumaton öljy-yhtiö, joka toimii Venäjällä. Liiketoiminta keskittyy öljyn tuotantoon, öljykenttien kehittämiseen ja öljynetsintään. Yhtiö toimii kolmella Venäjän tärkeimmällä öljynesiintymisalueella: Tomskin alueella Länsi-Siperiassa, Timono-Pechorassa ja Volga-Uralin alueella. West Siberian Resourcesilla on yli 1 000 työntekijää.

– On ilahduttavaa, että West Siberian Resources siirtyy First North -markkinapaikalta päämarkkinoillemme. West Siberian Resourcesin listautumisen myötä sijoittajat saavat uuden pohjoismaisen keskisuuren yhtiön päämarkkinoiden Energia-toimialalle, OMX:n yhtiöpalveluiden johtaja Jenny Rosberg sanoo.

Valokuvia voi katsoa osoitteessa www.omxgroup.com/nordicexchange/marketnews/corporateactions/listings

West Siberian Resourcesin pörssierä on 1 000 ja kaupankäyntitunnus WSIB SDB. West Siberian Resources kuuluu keskisuuriin yhtiöihin ja Energia-toimialalle.