Metson palkkahallinto Suomessa OpusCapitan hoidettavaksi

Metso Oyj ja OpusCapita Group Oy ovat sopineet Metson Suomen palkkahallintopalvelujen siirtämisestä talous- ja palkkahallinnon prosessien ulkoistuksiin ja automatisointiin erikoistuneelle OpusCapitalle 15.4.2014. Samalla Metson palkanlaskentatiimi siirtyy OpusCapitan palvelukseen.

Metson palkkahallinnon ulkoistuksen tavoitteena on tukea liiketoimintaa mahdollisimman joustavilla palkkahallinnon tukipalveluilla sekä kehittää ja automatisoida palkkahallinnon työkaluja ja toimintatapoja.Kumppaniksi valikoitui OpusCapita, joka on vahva toimija palkkahallinnon ulkoistuspalveluissa ja jonka toimintatavat ja järjestelmät mahdollistavat siirtymisen toteuttamisen sujuvasti.

Minna Tuominen, Director, Service Delivery, OpusCapita Group Oy
puh. 0400 165 246, Minna.Tuominen@opuscapita.com

Tarja Kaipio, Vice President, EMEA Region HR, Metso Oyj
puh. 040 523 258, tarja.kaipio@metso.com

Metso on johtava teollisuuden prosesseja tehostavien laite- ja palveluratkaisujen toimittaja asiakkailleen kaivos-, maarakennus- sekä öljy- ja kaasualalla. Keskitymme tarjoamaan entistä älykkäämpiä ratkaisuja, jotka edistävät kestävää kehitystä ja kannattavuutta. Metson osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Metso toimii noin 16 000 ammattilaisen voimin 50 maassa. Expect results.www.metso.com/fi, www.twitter.com/metsogroup

OpusCapita virtaviivaistaa talous- ja palkkahallinnon prosesseja automatisointi- ja ulkoistuspalveluina yli 10 000 asiakasyritykselle.
Toimimme yhdeksässä Euroopan maassa ja meillä on 2100 työntekijää. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 263 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme on Espoossa ja olemme osa Itella-konsernia. www.opuscapita.fi