OpusCapitalle sopimus kansainvälisten pankkiyhteyksien hallinnasta Lindorffille

OpusCapita toimittaa kansainvälisen pankkiyhteyksien hallintaratkaisun palveluna Lindorff Group AB:lle. Sopimus kattaa Lindorffin pankkiyhteyksien kokonaishallinnan yhdellä palvelutasosopimuksella Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Hollannissa.  Käyttöönotot toteutetaan joustavasti maakohtaisesti vaiheittain kuluvasta vuodesta alkaen.

"Olemme toimineet Lindorff Suomen yhteistyökumppanina jo usean vuoden ajan. Uuden OpusCapitan myötä voimme tarjota aidosti kansainvälisen liiketoiminnan tarpeisiin sopivan pankkiyhteysratkaisun pakettipalveluna. Yksi tekninen rajapinta ja hinnoittelun läpinäkyvyys edesauttavat Lindorffin konsernitason liiketoimintajärjestelmän rakentamista ja prosessien tehostamista," sanoo Petri Karjalainen, varatoimitusjohtaja OpusCapita Group Oy:stä. ”Lindorffin pankkiyhteyksien palveluoperaattorina huolehdimme kokonaisvaltaisesti yhtiön kansainvälisistä pankkiyhteyksistä ja asiakas voi keskittyä ydinliiketoimintaansa”, jatkaa Karjalainen.

1898 perustettu Lindorff Group on eurooppalainen luotonhallintapalveluiden tarjoaja, joka hallitsee kaikki luottopäätöksiin, maksamiseen, laskutukseen, perintään ja saatavakantojen ostoon liittyvät luotonhallinnan palvelut. Lindorffilla on noin 2750 työntekijää 11 maassa ja yhtiön liiketoiminnan tuotot vuonna 2013 olivat 447 miljoonaa euroa. Lindorffin omistavat 50% Altor (Altor Fund 2003 ja Altor Fund II) ja 50% Investor AB. Yhtiön pääkonttori on Oslossa.

Petri Karjalainen, varatoimitusjohtaja, OpusCapita Group Oy, puh. 040 741 6041, petri.karjalainen@opuscapita.com

OpusCapita virtaviivaistaa taloushallinnon prosesseja automatisointi- ja ulkoistuspalveluina yli 10 000 asiakasyritykselle yli 50 maassa. Toimimme yhdeksässä Euroopan maassa ja meillä on 2100 työntekijää. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 263 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme on Espoossa ja olemme osa Itella-konsernia.

Petri Karjalainen, varatoimitusjohtaja, OpusCapita Group Oy