OpusCapitalta näppärä mobiiliratkaisu: käsittele laskut tabletilla tai älypuhelimella

OpusCapita on kehittänyt Windows 8.1 ja Windows Phone -mobiilisovellukset liikkuvan työn tukemiseksi. OpusCapita Invoices -ostolaskujen käsittelysovelluksesta kehitetty mobiiliversio mahdollistaa laskujen käsittelyn kaikkialla. H elppokäyttöinen laskujen hyväksyntä on kysytty parannus varsinkin paljon matkustaville, kun konttorille palaavaa henkilöä ei enää odota hyväksyttävien laskujen suma.

Tabletti- ja älypuhelinsovelluksena Invoices tekee ostolaskujen tarkistuksesta, kommentoinnista ja hyväksymisestä entistä helpompaa. Laskut kiertävät nopeammin, kun niitä voi helposti käsitellä missä vain.

– Mobiiliratkaisut yrityskäyttöön yleistyvät huimaa vauhtia. Tämän päivän talousjohtaja haluaa, että laskut kiertävät ajallaan, eikä yksittäisistä laskujen hyväksyjistä pääse syntymään pullonkauloja esimerkiksi lomien ajaksi, kertoo Jaakko Kilpinen OpusCapitalta. − Mobiilin Invoices-sovelluksen käyttö ei voisi enää olla helpompaa. Laskut on selattu, hyväksytty tai hylätty vain parilla painalluksella, Kilpinen hehkuttaa.

Taloushallinnon automatisointiratkaisuihin erikoistunut OpusCapita on ensimmäisenä kehittänyt edistykselliset, niin kutsutut universaalisovellukset Windows 8.1 -maailmaan. Universaalisovelluksen koodi on valtaosin sama niin Windows 8.1 -alustalla kuin Windows Phone 8.1 -puhelimissa. Windows 8.1 -laitteelle asennettu universaalisovellus on mahdollista asentaa myös käyttäjän Windows Phone 8.1 puhelimeen.

- Universaalisovellukset helpottavat suuresti kehittäjän työtä, sillä sama sovellus voidaan helpommin ja nopeammin kehittää sekä Windows 8.1 tabletille että Windows Phone 8.1 -alustalle, kertoo Microsoftin kehittäjä- ja alustayksiköstä vastaava johtaja José Fernandes .

Lisätietoja:

Senior product manager Jaakko Kilpinen, puh. 050 3855 563, jaakko.kilpinen@opuscapita.com

Partner manager Marika Uimonen, puh. 040 7297 876, marika.uimonen@opuscapita.com

Kehittäjä- ja alustayksikön johtaja, Microsoft, José Fernandes, Puh. 050 3686 184, josefer@microsoft.com

OpusCapita virtaviivaistaa taloushallinnon prosesseja automatisointi- ja ulkoistuspalveluina yli 10 000 asiakasyritykselle. Toimimme yhdeksässä Euroopan maassa ja meillä on 2100 työntekijää. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 263 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme on Espoossa ja olemme osa Itella-konsernia. www.opuscapita.com

Microsoft
Vuonna 1975 perustettu Microsoft on maailman johtava ohjelmistotuotteiden, -ratkaisujen ja -palveluiden toimittaja, joka auttaa yrityksiä, organisaatioita ja ihmisiä hyödyntämään tietotekniikan mahdollisuuksia uusilla innovatiivisilla tavoilla. Suomessa Microsoft Oy:n palveluksessa työskentelee 280 henkilöä, joiden visiona on yhdessä yli 3000 yhteistyökumppanin kanssa auttaa asiakasta menestymään Microsoftin ratkaisujen avulla. Heinäkuussa 2013 päättyneenä tilivuonna Microsoftin liikevaihto oli 77,85 miljardia US dollaria.

– Mobiiliratkaisut yrityskäyttöön yleistyvät huimaa vauhtia. Tämän päivän talousjohtaja haluaa, että laskut kiertävät ajallaan, eikä yksittäisistä laskujen hyväksyjistä pääse syntymään pullonkauloja esimerkiksi lomien ajaksi.
Senior Product Manager Jaakko Kilpinen, OpusCapita
Universaalisovellukset helpottavat suuresti kehittäjän työtä, sillä sama sovellus voidaan helpommin ja nopeammin kehittää sekä Windows 8.1 tabletille että Windows Phone 8.1 -alustalle.
Microsoftin kehittäjä- ja alustayksiköstä vastaava johtaja José Fernandes.