Armor All –geelituotteet nopeuttavat auton pesua ja vahausta

*Uusi geelimäinen koostumus *Ei kuivausta eikä jälkikiillotusta

Armor All on kehittänyt ensimmäisenä maailmassa autonhoitoon geelivahan ja geelishampoon, jotka nopeuttavat auton hoitoa. Muista autovahoista poiketen pelkkä Armor All -vahageelin levitys maalipinnalle riittää. Kiilto tulee parissa sekunnissa levityksen yhteydessä, eikä mitään jälkikiillotusta tarvita. Vahageeli sisältää aitoa carnauba-vahaa, joka antaa auton maalipinnalle kestävän suojan ja upean kiillon. Aiemmin carnauba-pohjaisia vahoja ei ole onnistuttu saamaan sellaiseen muotoon, että pelkkä levitys toisi kiillon esiin. Armor All on ratkaissut tämän haasteen vahageelissään: kuivumisaikaa ja jälkikiillotusta ei enää tarvita. Ainutlaatuinen geelikoostumus toimii sekunneissa. Geelivahan voi levittää jopa heti pesun jälkeen märälle pinnalle. Armor All -pesugeelin voi annostella suoraan maalipinnalle tai pesusieneen. Geelishampoon vaahtoava koostumus irrottaa tehokkaasti pinttyneen lian ja jättää maalipinnalle kevyen kiillon. Vahageelin suositushinta on 16,90 € ja pesugeelin 9,90 €. Tuotteet on pakattu riittoisiin 590 ml pulloihin. Niitä on saatavana hyvin varustetuista varaosaliikkeistä. Armor All -tuotteiden jakelusta Suomessa huolehtii Örum Oy Ab, yksi autovaraosa- ja lisävarustealan merkittävimmistä kokonaispalvelua tarjoavista yrityksistä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Harri Suomi 010 569 4405.