Bosch ja Örum laajaan yhteistyöhön

Tiedotusvälineille 1 Julkaisuvapaa 25.8.2004, klo 08.00 Bosch ja Örum laajaan yhteistyöhön * Örum aloittaa Bosch-autotuotteiden laajan jakelun Suomessa. * Örum tulee mukaan huolehtimaan jatkossa yhden maailman tunnetuimman autotuotteiden valmistajan jakelusta Suomen jälkimarkkinoille. Örum Oy Ab ja Robert Bosch Oy/Autotuotteet ovat allekirjoittaneet sopimuksen Bosch-autotuotteiden jakelusta Suomen jälkimarkkinoille. Bosch-tuotteita on saatavissa Örumilta kattavasti lokakuun alusta. Tilaaminen on helppoa ja luotettavaa ÖrumNetin kautta. Vuoden loppuun mennessä Örumin Bosch-valikoima on lähes täydellinen. Bosch ja Hella- tuotteet täydennettynä mm. Magneti Marelli- ja Valeo-merkkeillä mahdollistavat Örumin asiakkaille lähes täyden valikoiman autosähkö- ja elektroniikkatuotteita. Vuonna 1923 perustettu Örum on suurimpia vapaan varaosakaupan tukkuliikkeitä Suomessa. ÖrumNet on Örumin asiakkaiden käytössä oleva www-pohjainen, reaaliaikainen tilaus- ja varaosajärjestelmä. ÖrumNet on jo tänään tulevaisuuden tärkein varaosaliikkeen tilaus- ja tietojärjestelmä. ÖrumNetillä tilatut Örumin varastotuotteet ovat toimivan ja varman logistiikan ansiosta asiakkaalla seuraavana päivänä ilman tilauskustannuksia. ÖrumNetin välityksellä Örum tulee tarjoamaan yli 200.000 tuotteen valikoiman Euroopan johtavien varaosavalmistajien merkkituotteita. Robert Bosch Oy/Autotuotteet markkinoi Boschin autosähkö- ja elektroniikkatuotteita, diesel- ja bensiininsuihkutuskomponentteja sekä autotarvikkeita Suomeen ja Baltian maihin. Bosch-autotuotteet kattavat autojen huoltoon ja korjauksiin tarvittavista osista noin kolmanneksen. Tavoitteena on autoilijoiden, vähittäisliikkeiden ja korjaamoiden kattava ja tehokas palvelu. Siksi Bosch-tuotteiden jakelu tapahtuu yhteistyössä Bosch-tuotevalikoimaa täydentävien valtakunnallisten ja alueellisten tukkureiden kanssa. Erityisesti korjaamoille tapahtuvaa jakelua hoitavat BoschCarService- ja Diagnostiikkatukkurit. Syksyn aikana Boschin tietotekniikka ja logistiikka uudistuvat palvelemaan erityisesti näitä tavoitteita. Lisätietoja: Örum Oy Ab, toimitusjohtaja Kai-Petteri Purhonen 010-569 4506 Örum Oy Ab, myyntiryhmäpäällikkö Eero Kares 010-569 4433 Robert Bosch Oy/Autotuotteet, Jukka Pakalén 050-5112215 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/24/20040824BIT00210/wkr0002.pdf