EBC-jarrupalat ja –levyt Örumin valikoimaan

* Örum esittelee uuden tuotelinjansa Auto&Korjaamo-messuilla * Parempi saatavuus ja synergiaetuja jälleenmyyjille

Laadukkaiden EBC-jarrupalojen ja jarrulevyjen edustus siirtyy Finn-Team Ky:ltä espoolaiselle Örum Oy Ab:lle. Näin moottoriajoneuvojen varaosien ja lisävarusteiden maahantuojana ja tukkuliikkeenä toimiva Örum vahvistaa valikoimaansa lisävarusteissa sekä jarruyhteistyöohjelmassaan. Brittiläisellä EBC:llä on maailman laajin jarrupalavalikoima. EBC-jarrupaloissa käytetään huipputekniikkakuituja, jotka kestävät korkeita lämpötiloja, mutta kuluvat erittäin vähän. EBC-jarrupalojen avulla pystytään lyhentämään jarrutusmatkaa ja ne pölyävät hyvin vähän. Tuotteet soveltuvatkin erityisen hyvin kovaan katukäyttöön, mutta EBC:llä on valikoimassaan erilaisia jarrupaloja erilaisiin käyttötapoihin. EBC-jarrulevyissä on ruostumista ehkäisevä pinnoite. Jarrulevyjen uritus ulottuu reunaan asti, mikä auttaa poistamaan likaa ja kaasuja. Lisäksi jyrsityt kuviot eivät halkea niin helposti kuin läpiporatut. Örumilla on tarjota EBC-tuotteille toimivat logistiikka- ja myyntikanavat, jolloin tuotteiden näkyvyys ja saatavuus paranevat. Vähän pölyävillä jarrupaloilla on myös synergiaetuja Örumin harjoittamaan vannekauppaan nähden. ”Autamme jälleenmyyjiämme vahvistamaan asemiaan markkinoilla tarjoamalla heille tuotekokonaisuuksia niin jarruyhteistyöohjelman muodossa kuin toisiaan täydentävillä tuotteilla, kuten vähän pölyävät jarrupalat ja alumiinivanteet”, kommentoi tuoteryhmäpäällikkö Kimmo Juvonen Örumilta taustoja sopimuksen syntyyn. Örum Oy Ab esittelee EBC-jarrulevyjä ja –paloja sekä jarruyhteistyöohjelmaansa Auto&Korjaamo-messuilla 17. – 19.3. Lisäksi messuilla voi tutustua Örumin yhteistyökumppaneilleen tarjoamaan Örumnettiin, www-pohjaiseen, reaaliaikaiseen tilaus- ja varaosajärjestelmään, jonka välityksellä Örumin yli 220.000 tuotteen valikoimasta tilatut varastotuotteet ovat varman logistiikan ansiosta asiakkaalla seuraavana päivänä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, tuoteasiantuntija Ben Nyholm 010 569 4412