Euroopan suurimman autohälytinvalmistajan edustus Örumille

* Örum Meta- ja Gemel-tuotemerkkien jakelijaksi Suomen ja Viron markkinoille * Viimeisimmät hälytinsovellukset ajoneuvojen väylätekniikkaan

Örum Oy Ab on tehnyt sopimuksen Meta S.p.a -yhtiön kanssa Gemel- ja Meta-tuotemerkkien maahantuonnista Suomen ja Viron markkina-alueille. Meta S.p.a. on selkeä markkinajohtaja Euroopan ajoneuvohälytinmarkkinoilla mitattuna niin tuotantoluvuilla, liikevaihdolla kuin myös valikoiman laajuudella. Laajaan hälytinvalikoimaan kuuluvat mm. perinteiset ajoneuvohälyttimet ja lähes kaikentyyppisiin väyläratkaisuihin soveltuvat mallit. Yrityksellä on pisin kokemus ensiasennus- ja jälkimarkkinatuotteiden valmistajana ja kehittäjänä viimeisimmissä autoelektroniikan sovelluksissa. Tuotemerkkejä ovat tunnetut Gemel, Meta ja Serpi Star. ”Autohälyttimien tarpeellisuudesta kertovat rikostilastot takaavat ko. tuotteille laajat markkinat. Meta S.p.a:n tuotemerkit sopivat mainiosti Örumin ennestään laajaan tunnettujen autosähkötuotemerkkien valikoimaan. Haluamme tuotevalikoimamme ajanmukaisella ylläpidolla vahvistaa jälleenmyyjiemme asemaa. Teknisen osaamiskeskuksemme pitkäaikainen kokemus sekä laajennettu tuki liittyvät keskeisenä osana hälytinohjelmaamme. Tuotteiden korkea laatu yhdistettynä nykyaikaisten autojen sähköisiin vaatimuksiin takaavat erinomaisen myyntimahdollisuuden Gemel- ja Meta-autohälyttimille yksinoikeudella”, toteaa tuoteryhmäpäällikkö Kimmo Juvonen Örumilta. ”Parhaana ratkaisuna hälytinmarkkinoiden muutokseen koimme maahantuontisopimuksen sekä takuu- ja huoltopalveluiden siirron jo entuudestaan markkinat tuntevalle Örum Oy Ab:lle, kertoo Mertensia Oy:n toimitusjohtaja Olli Hämeenheimo. ”Mertensia kehittää toimintaansa muiden valikoimassaan olevien tuotteiden parissa sekä laajentaa toimintaansa uusille sektoreille”. Vuonna 1923 perustettu Örum Oy Ab on moottoriajoneuvojen varaosien ja lisävarusteiden maahantuoja ja tukkuliike, joka toimii varaosakaupassa jälkimarkkinoilla ja tekee lisävarustekaupassa yhteistyötä automaahantuojien, -jälleenmyyjien, erikoisliikkeiden ja rengasliikeketjujen kanssa. Örumin yhteistyökumppaneilleen tarjoama tärkein työväline on Örumnet, www-pohjainen, reaaliaikainen tilaus- ja varaosajärjestelmä, jonka välityksellä Örumin yli 220.000 tuotteen valikoimasta tilatut varastotuotteet ovat varman logistiikan ansiosta asiakkaalla seuraavana päivänä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, tuoteryhmäpäällikkö Kimmo Juvonen 010 569 4443.