Hella Rallye 3003 –lisävalo: uutta muotoilua ja luotettavaa valotekniikkaa

* Uusi tulokas Hellan Rallye-sarjan lisäkaukovaloissa maasto- ja kuorma-autoihin

Hellan uusi Rallye 3003 on ammattilaisille tarkoitettu valo, joka valaisee tien ihanteellisesti ja on ainutlaatuinen muotoilultaan. Se antaa lisää yksilöllisyyttä ja turvallisuutta maasto- ja kuorma-autoille sekä rekoille. Hella toi Rallye 3000-sarjan markkinoille yli kymmenen vuotta sitten ja on jatkuvasti kehittänyt sitä tekniikan suomien uusien mahdollisuuksien myötä.

Uudessa Rallye 3003 -mallissa Hella yhdistää viimeistellyn valotekniikan ja yksilöllisen kopan muotoilun: aidon, kirkkaan lasin, hopeanvärisen koristerenkaan sekä laadukkaat kiinnikkeet. Rallye 3003:n koppa on luonnollisesti myös tukevaa tekoa ja iskunkestävä. Rallye 3003 on valmistettu Saksassa maailmanlaajuisesti pätevää ympäristöstandardia ISO 14001 noudattaen.

Hella-laadun tunnistaa muotoilusta, Hella-logosta sekä valotehosta. Rallye 3003:n high-boost-heijastin valaisee tien kirkkaasti ja tasaisesti jopa 500 metrin päähän (vertailun vuoksi: kaukovalo ilman high-boost-heijastinta valaisee vain noin 350 metrin päähän) huolehtien näin hyvästä näkyvyydestä sekä aktiivisesta ajoturvallisuudesta kaikissa sää- ja ajo-olosuhteissa. Tien tasaisen valaisun varmistavat tietokoneavusteisesti toteutettu polttimon hienosäätö sekä FF-tekniikka (free form = vapaa pinta) – molemmat tekijöitä, jotka vähentävät väsymistä ajossa. High-boost tarkoittaa Hellalla heijastimen peilipinnan päällystämistä alumiinilla. Muutaman nanometrin paksuinen suojakalvo heijastimen pinnassa auttaa säilyttämään valojen toimintakyvyn pitkään.

Rallye 3003 on saatavana myös sinisenä versiona. Molempia versioita löytyy alkusyksystä lähtien hyvin varustetuista varaosaliikkeistä. Hella-valoja tuo yksinoikeudella maahan Örum Oy Ab, joka on merkittävimpiä auton varaosien ja lisävarusteiden kokonaispalveluntuottajia Suomessa.