Hellalta tehokas ja muunneltava raskaan kaluston ja hälytysajoneuvojen varoitusvalo *Uusi optinen varoitusjärjestelmä OWS-QS *Moderni tyylikäs muotoilu, monipuolisesti muunneltava *Innovatiiviset lisävalomahdollisuudet *Sopii niin hinaus- ja huoltoajoneuvoihin kuin raskaalle kalustollekin. *Hälytysajoneuvoihin saatavilla omat räätälöidyt versiot Hella esittelee uuden OWS-QS-varoitusvalojärjestelmän, jonka eri kokovaihtoehdot mahdollistavat sen käyttämisen myös pelastus-, huolto- ja rakennusalan raskaan kaluston ajoneuvoissa. OWS-QS on saatavilla 1400, 1600, 1800, 2000 tai 2200 millimetriä leveänä. Järjestelmän komponentin muodostuvat erillisistä moduuleista, joten OWS-QS on harvinaisen joustava ja eri käyttötarkoituksiin muunneltava. Hopeanvärisessä OWS-QS:ssä on keltaiset vilkkukuvut ja valkoinen keskipaneeli. Laajasta kokovalikoimasta löytyy kuhunkin tarpeeseen sopiva koko. Valaistavaan keskuspaneeliin voi sijoittaa asiakkaan haluamaa tekstiä. Pelastus- ja hälytysajoneuvoja varten on saatavilla sinisillä laseilla varustetut mallit. Näihin, samoin kuin keltaisilla vilkuilla varustettuihin on mahdollista liittää erilaiset kaiutin- ja äänitoiminnot. Kaikki moduulit on sijoitettu kompaktiin kattoyksikköön helppokäyttöisyyttä, turvallisuutta ja huollettavuutta silmällä pitäen. Varoitusvalojärjestelmä on varustettu joko huomioarvoa parantavilla ja kaksoisvälähdykseen perustuvalla ksenon-vilkuilla tai pyörivillä halogeeni-peili -yksiköillä. Integroitujen työvalojen lisäksi on nyt ensi kertaa saatavilla lisävarusteena joko H7-tekniikalla toteutetut "kujavalot" auton sivustojen valaisemiseksi - säädettävissä kullekin ajoneuvotyypille erikseen - tai integroidut keltaiset sivuvilkut, jotka käyttävät LED- tekniikkaa. Tarvikepakettiin kuuluu ajoneuvokohtainen asennussarja, joka voidaan asentaa useisiin eri asentoihin - asennus onnistuu näin kaareviinkin kattoihin. OWS-QS:n polttimot voidaan vaihtaa purkamatta vilkkujen kupuja osiin. Tiedotteeseen liittyviä valokuvia voi ladata osoitteesta: www.hella-press.com/imgdb.php?language=e&theAction=search&cat_id=21 Lisätietoja: Kari Kuusela, Örum Oy Ab, puh. 010 - 569 4424 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/13/20041013BIT00090/wkr0001.pdf