Hellan LightShow 2006 –luettelo ilmestynyt

* Paljon ksenon- ja LED-tekniikkaa – Hellaa parhaimmillaan * Uutuutena mm. kaarrevalo DynaView® Evo2

Hellan jokakeväinen kuvasto LightShow (aiemmin nimellä Lisävarusteet) on jälleen ilmestynyt. Satasivuiseen värikuvastoon on koottu Hellan uusimmat lisävalomallit, uudistavat merkkikohtaiset (upgrade) valosarjat, yleismalliset ajovalot, takavalomoduulit sekä erilaiset tarvikkeet. Kiinnostavia lisävalouutuuksia ovat ksenonvaloista Luminator Compact Metal Xenon sekä pienikokoisen Compact-malliston siniset uutuudet Luminator Compact Chromium Blue ja Rallye 3000 Compact Blue. Kuvastosta löytyy myös Hellan uudistettu kaarrevalosarja DynaView® Evo2, joka toimii yhdessä lähivalojen kanssa ja jota voidaan käyttää myös sumuvalona. LightShow 2006 –luettelo on ladattavissa myös internetistä osoitteessa www.orum.fi. Kaikki Hellan valotuotteet ovat saksalaista alkuperäislaatua ja niitä myyvät hyvin varustetut varaosa- ja autoliikkeet kautta maan.