Kannettava GPS-navigointilaite Örumin tuotevalikoimaan

*Örum ja TMV-Team yhteistyössä jälleenmyynnissä *Navigointiohjelmalla varustettu kämmentietokone on kätevästi siirreltävissä

Örum Oy Ab on solminut yhteistyösopimuksen TMV-Team Oy:n kanssa MIO 168 Pocket PC GPS –kämmentietokoneiden jälleenmyynnistä. Erinomaisesti autokäyttöön soveltuva kämmentietokone sisältää Navigon MN5 –navigointiohjelmiston. Mio 168 Pocket-PC GPS navigointilaite opastaa suomeksi turvallisesti perille käännös käännökseltä haluttuun osoitteeseen. Laite on siirrettävissä autosta toiseen ja sitä voidaan käyttää myös pyöräiltäessä tai käveltäessä. Laitteisto toimii koko Suomessa ja myös ulkomailla ja on heti käyttövalmis. Laitteen erittäin herkkä GPS-antenni toimii hyvin avoimella maantiellä, pienillä teillä ja keskellä asutusaluetta. Mio 168 sopii mainiosti myös ulkoilukäyttöön suuren akkukapasiteettinsa ja pienen virrankulutuksensa ansiosta. 256 Mt SD muistikortille on ladattu Suomen, Ruotsin ja Norjan tarkat kartta-aineistot. Länsi-Euroopan kartta-aineistot voidaan ladata mukana toimitettavalta cd-levyltä. Laitteeseen on mahdollista tallentaa omia reittejä ja mielenkiintoisia paikkoja. Reittiopastus tapahtuu puheopasteilla suomeksi sekä näytölle ilmestyvillä ohjaussymboleilla. Laite soveltuu myös MP3-musiikin kuunteluun, kalenterin ja kontaktien hallintaan, peleihin, sähköpostin lukemiseen ja internetin selailuun (GSM-puhelimen IR-linkillä). Laitteessa on mm. Pocket Word ja Excel sekä Outlook ja Active sync-ohjelmat. Örum Oy Ab on moottoriajoneuvojen lisävarusteiden ja varaosien maahantuoja ja tukkuliike, joka tekee lisävarustekaupassa yhteistyötä automaahantuojien, -jälleenmyyjien, erikoisliikkeiden ja rengasliikeketjujen kanssa ja toimii varaosakaupassa jälkimarkkinoilla. Örumin yhteistyökumppaneilleen tarjoama tärkein työväline on Örumnet, www-pohjainen, reaaliaikainen tilaus- ja varaosajärjestelmä, jonka välityksellä Örumin yli 220.000 tuotteen valikoimasta tilatut varastotuotteet ovat varman logistiikan ansiosta asiakkaalla seuraavana päivänä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, tuoteasiantuntija Pekka Alanko 010 569 4447