Käynnistysakut Hella-valikoimaan – tehokkaita, luotettavia ja varmoja

* Hella Power –käynnistysakut henkilöautoihin ja hyötyajoneuvoihin * Valikoima kattaa 95 % eurooppalaisista ajoneuvoista

Hella tuo markkinoille uutuutena laajan käynnistysakkuvalikoiman henkilöautoihin ja hyötyajoneuvoihin. Valikoima kattaa lähes 95 prosenttia eurooppalaisista ajoneuvoista. Tehokkaat akkumallit Hella Power ja Hella Power Truck hyötyajoneuvoille ovat luotettavia ja turvallisia käytössä. Ne vastaavat korjaamoiden vaatimuksia laadun ja asiakastyytyväisyyden suhteen. Hella Power –sarja henkilöautoille sopii yleiskäyttöön ja siitä on useita merkkikohtaisia malleja, jotka ovat kaikki huoltovapaita ja pitkäkestoisia. Ne ovat varmoja kylmäkäynnistyksessä kaikissa olosuhteissa ja kestävät kuormitusta. Sarjan 47 akkumallia kattaa 95 % eurooppalaisista ajoneuvoista. Akuissa käytetään kalsiumteknologiaa ja niiden kannessa on keskitetty kaasujen poisto. Akuilla on 24 kuukauden takuu. Hyötyajoneuvojen Hella Power Truck–sarjan 29 yleismallia vastaavat nykyaikaisten hyötyajoneuvojen virtalähteille asetettuja, korkeita vaatimuksia. Tukevan rakenteensa ansiosta ne kestävät erittäin hyvin tärinää ja syklistä kuormitusta. Akuissa käytetään lyijy-antimoniteknologiaa. Nostokahvat ja matala kansi helpottavat käsittelyä. Akuilla on 12 kuukauden takuu. Hella-akut toimitetaan hapotettuina ja varattuina. Niiden koot, navoitukset ja kiinnitykset ovat standardien mukaisia. Akkujen CCA- ja Ah-tiedot perustuvat EN-normien mukaisiin mittauksiin. Akut on numeroitu Hellan lyhyellä ja pitkällä numerolla sekä myös ETN- ja DIN-numeroilla. Hella-akut löytyvät automallikohtaisin sovelluksin myös Örumnetistä, Örumin reaaliaikaisesta varaosa- ja tilausjärjestelmästä. Akkuja on saatavana hyvin varustetuista autovaraosa- ja autoliikkeistä sekä Hella Service Partner -korjaamoista.