Lemförderin ohjaus- ja alustaosia Örumilta

* Merkittävimmät ajoneuvovalmistajat luottavat Lemförderin osaamiseen * Hyötyajoneuvojen ohjauksenosissa turvallisuus ratkaisee

Örumin hyötyajoneuvopuolen laajaa ohjauksenosien tuotelinjaa on täydennetty Lemförderin alustan osilla. Lemförder on jo 25 vuoden ajan toimittanut tuotteita jälkimarkkinoille kuorma-autoihin, linja-autoihin sekä maatalous- ja työkoneisiin. Lähes kaikki johtavat hyötyajoneuvovalmistajat, mm. Scania, Daimler-Chrysler ja Volvo, käyttävät Lemförderin alustan osia ensiasennuksessa. Myös varaosakauppa hyötyy ensiasennusvalmistajien kanssa tehtävästä jatkuvasta tuotekehityksestä. Esimerkiksi yhä tiukempiin turvallisuusvaatimuksiin pystytään vastaamaan nopeasti. Lemförder on turvallinen yhteistyökumppani erityisesti raskaalle kalustolle. Hyötyajoneuvojen laatuvaatimukset ovat ohjauksenosissa erittäin korkeat, koska esimerkiksi voimansiirto on haastavampaa kuin kevyemmissä henkilöautoissa. Osat toimivat samalla tavoin, mutta niiden mittasuhteet ovat suurempia, koska ne välittävät suurempia kuormia. Lemförder-osien suorituskykyä ja ajomukavuutta lisäävät ominaisuudet tulevat erityisesti esiin linja-autoissa. Lemförder-osien valmistuksessa hyödynnetään uusinta tekniikkaa. Osissa yhdistyvät kevyt rakenne ja erinomaiset ajo-ominaisuudet. Kevyt rakenne saavutetaan uusien materiaalien ja tuotantomenetelmien sekä muotoilun avulla. Keveys ei heikennä Lemförder-ohjauksenosien turvallisuutta. Ensimmäiset tuotenimikkeet ovat saapuneet Örumin varastoon ja tuotevalikoimaa kehitetään asiakaspalautteen pohjalta. Laadukkaaseen valikoimaan sisältyy myös erikoisasennustyökaluja. Pakkaus sisältää aina tarvittavat asennusosat. Lemförder on osa ZF Trading –konsernia, jonka valikoimaan kuuluvat mm. Sachs-iskunvaimentimet ja –kytkimet. Örum Oy Ab on merkittävimpiä auton varaosien ja lisävarusteiden maahantuojia ja kokonaispalveluntuottajia Suomessa. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Tapio Hämäläinen 010 569 4423.