Maailman johtavat autokemikaalit vaihtavat osoitetta Suomessa

Maailman johtavat autokemikaalit vaihtavat osoitetta Suomessa * Armor All - ja STP-tuoteperheet sekä WD-40-monitoimiöljy Örumin valikoimiin syyskuussa * Örum vastaa jatkossa maailman tunnetuimpien autokemikaalien tukkumyynnistä ja jakelusta autoalan ja teollisuuden toimialoille * WD-40 on todellinen korjaajan ihmeaine, STP-öljyt ja lisäaineet sekä Armor All -puhdistustuotteet takaavat ajoneuvon hyvinvoinnin Örum Oy Ab on solminut VjT/SEAB Oy:n kanssa jakelusopimuksen Armor All-, STP- ja WD-40 -tuoteperheiden jakelusta autoalan ja teollisuuden toimialoille. Örum toimittaa syyskuusta alkaen nämä tunnetut autokemikaalit suomalaisille autoliikkeille, tarvike- ja varaosaliikkeille, tuning shopeille, korjaamoille, rengasliikkeille sekä teollisuusasiakkaille. Muutokset maahantuonnissa ja jakelussa tulevat voimaan WD-40- monitoimiöljyjen osalta 1. syyskuuta sekä Armor All Wipes -liinojen ja kiillotusaineiden sekä STP-polttoaineen ja öljyn lisäaineiden osalta 15. syyskuuta 2004. Örum Oy Ab panostaa jatkossa vahvasti näiden pitkään markkinoilla olleiden ja maailman tunnetuimpiin autokemikaaleihin kuuluvien tuotteiden myyntiin ja markkinointiin sekä niiden tunnettavuuden kasvattamiseen entisestään niin yksityis- kuin ammattikäyttäjienkin keskuudessa. WD-40-monitoimiöljy on todellinen jokamiehen ihmeaine, sillä se voitelee, hoitaa, suojaa, poistaa kosteutta ja irrottaa ruostuneet osat nopeasti ja tehokkaasti. Kätevään 200 tai 400 millilitran aerosolipulloon pakattu öljy ei tahraa tai tuoksu epämiellyttävältä. WD- 40-monitoimiaineella onnistuvat yhtä helposti niin autoremontit, ruohonleikkurin korjaukset, perämoottorin huollot tai yhteen jumiutuneiden osien irrotukset toisistaan. Öljyä saa ammattikäyttöön myös 5 ja 25 litran kanisterissa. STP-tuotteet ovat maailman tunnetuimpia ja eniten myytyjä polttoaineen ja öljyn lisäaineita. Ne parantavat öljyjen voiteluominaisuuksia ja vähentävät sen kulumista pienentämällä moottorin kitkaa ja muodostaen suojan moottorin kuumenemista vastaan. STP-lisäaineiden valikoimista löytyvät sopivat tuotteet niin bensiini- kuin dieselmoottorinkin sekä vaihdelaatikon tai vetopyörästön voitelun ja virheettömän toiminnan varmistamiseksi. STP-tuotteilla voidaan vähentää myös moottorin savuttamista sekä varmistaa moottoritilan, öljykanavien ja suodattimien puhdistuminen karstasta ja kuona-aineista. Polttoaineen lisäaineilla puolestaan huolehditaan polttoainesuuttimien puhtaus ja moottorin suoritusteho, tasainen tyhjäkäynti, kosteuden poisto sekä pieni kulutus niin bensiini- kuin dieselmoottorillakin ajettaessa. Armor All -autokemikaalit takaavat parhaan mahdollisen viimeistelyn auton pesulle ja puhdistukselle. Ympäristökään ei vahingoitu, sillä Armor All Pro -tuotteet ovat vesipohjaisia. Hoitoaineilla voi kumi-. muovi- tai vinyylipinnat viimeistellä joko kirkkaiksi tai himmeän sävyisiksi. Pinttyneinkin lika irtoaa pinnoilta Armor All Monitoimipuhdistajalla. Lisäksi valikoimista löytyy erilaisia pesu- ja puhdistusliinoja, joilla voidaan käsitellä lasi-, nahka- ja muovipinnat niin autoissa kuin veneessäkin. Armor All Autonpesuliinalla koko ajoneuvo voidaan pestä 15 minuutissa ilman vettä, ja pakkaus riittää jopa kolmeen normaalikokoisen henkilöauton pesuun. Vuonna 1923 perustettu Örum Oy Ab on yksi suurimmista vapaan autovaraosakaupan tukkuliikkeistä Suomessa. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=43607 Lisätietoja: Toimitusjohtaja Kai-Petteri Purhonen 010-569 4506 myyntiryhmäpäällikkö Eero Kares 010-569 4433 tuoteasiantuntija Petri Laurila 010-569 4405 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/20/20040819BIT00130/wkr0001.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/20/20040819BIT00130/bild.html Kuvia