Merca-Autoasi Oy Ab ostanut Mikkelin Autotarvike Oy:n  osakekannan

Merca-Autoasi Oy Ab on ostanut Mikkelin Autotarvike Oy Ab:n koko osakekannan 10.7.2010 voimaantulleella osakekaupallAutoaa. Kaupan jälkeen Mikkelin Autotarvike Oy on Merca-Autoasi Oy Ab:n 100 % omistama tytäryhtiö. Mikkelin autotarvikkeen tavoitteena on vahvistaa korjaamojen paikallissaatavutta merkittävästi, tehostaa mikrologistiikkaa sekä vahvistaa Autoasi-tukkutoimintaa alueella edelleen.

Merca-Autoasi Oy Ab ostanut Mikkelin Autotarvike Oy:n  osakekannan

Merca-Autoasi Oy Ab on ostanut Mikkelin Autotarvike Oy Ab:n koko osakekannan 10.7.2010 voimaantulleella osakekaupalla. Kaupan jälkeen Mikkelin Autotarvike Oy on Merca-Autoasi Oy Ab:n 100 % omistama tytäryhtiö.

Mikkelin Autotarvike Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Merca-Autoasi Oy Ab:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Mäkinen.  Yhtiön edelliset omistajat Kimmo Haapea ja Jukka Kuitunen jatkavat myös Mikkelin Autotarvikkeen palveluksessa. Osakekauppa ei vaikuta millään tavalla yhtiön toimintaan, vaan yhtiö jatkaa asiakaspalvelua kaikilta osin entisenlaisena vanhan henkilökunnan toimesta.

Voimakkaasti kehittyvä Autoasi-ketju pitää sisällään yli 50 paikallistukkua ja yli 200 Autoasi-korjaamoa ja on alan vahvimpia toimijoita Suomessa.

Lisätietoja:

Juha-Pekka Mäkinen