Nimitysuutisia Örum Oy Ab:ltä

Nimitysuutisia Örum Oy Ab:ltä Sami Virmanen, yo-merkonomi, (41 v) on aloittanut Örum Oy Ab: n palveluksessa 1.10.2004 myyntiryhmäpäällikkönä. Hän vastaa Örumin lisävarustemyynnistä. Sami Virmanen on työskennellyt aiemmin 18 vuoden ajan VV-Autossa tuotepäällikkönä jälkimarkkinointiosastolla. Kari Mäenpää (37 v) aloitti Örum Oy Ab:llä vanteiden tuoteasiantuntijana 30.8.2004. Hän on aiemmin työskennellyt mm. Autotekissä ja US Partsilla. Lisätietoja: Örum Oy Ab, toimitusjohtaja Kai-Petteri Purhonen 010 569 4506 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/15/20041015BIT00050/wkr0001.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/15/20041015BIT00050/bild.html Kuvia