Nivelettömät lasinpyyhkimen sulat Hellalta

*Tasaisempi pyyhkimisjälki *Eivät kerää jäätä talvella

Hella tuo lasinpyyhkimien sulkavalikoimaansa uutuutena nivelettömät sulat. Nivelettömiä sulkia on saatavana myös jälkivarustelumalleina perinteisten koukkukiinnitteisten sulkien tilalle. Ajoneuvon mukaan räätälöity jousikisko takaa, että lasi tulee varmasti puhtaaksi. Nivelettömässä sulassa lasinpyyhkimen varren painovoima jakautuu tasaisesti sulan koko pituudelle, jolloin lasi puhdistuu hyvin joka kohdasta. Aerodynaamisen muodon ansiosta lasi puhdistuu kokonaan myös suuremmilla ajonopeuksilla, koska integroitu spoileri pitää sulan kiinni lasissa. Sulan ulkonäkö on tyylikkään matala nivelien ja sankojen jäädessä pois. Niveletön sulka kestää paremmin talviolosuhteissa, kun jäätä ei pääse kerääntymään metallikehyksiin ja sankoihin. Myös tuulen äänet vähenevät. Sulkien käyttöikä on myös tavanomaisia sulkia pidempi, koska niiden puristusvoima on tasainen, eivätkä mitkään osat altistu kovemmalle kulutukselle kuin toiset. Samasta syystä ne myös kestävät paremmin hyönteisiä ja likaa. Yhä useammat ajoneuvovalmistajat valitsevat uusiin automalleihin nivelettömät sulat. Hella tarjoaa nyt myös vanhemmilla ajoneuvoilla ajaville mahdollisuuden hyödyntää tätä edistyksellistä tekniikkaa. Matalat, nivelettömät sulat voidaan helposti kiinnittää tavanomaisten, koukkukiinnitteisten sulkien paikalle. Hella toimittaa fast-clip-adapterin, johon uudet sulat voidaan kiinnittää. Lasinpyyhkimen varsi kiinnitetään adapteriin ja paikalleen asetetun adapterin päälle tulee vielä suojus. Hellan lasinpyyhkimen sulkia on saatavana hyvin varustetuista varaosaliikkeistä ja lisävarustejälleenmyyjiltä. Hella-tuotteita tuo maahan Örum Oy Ab, joka on merkittävimpiä auton varaosien ja lisävarusteiden kokonaispalveluntuottajia Suomessa. Lisätietoja: Örum Oy Ab, tuoteryhmäpäällikkö Kimmo Juvonen 010 569 4443