Örum Auto&Korjaamo-messuilla

Örum Oy Ab on näyttävästi esillä Auto&Korjaamo-messuilla 17. – 19.3.2005 Helsingin messukeskuksessa. Keskipisteessä Örumin messuosastolla 6G15 ovat Örumin tarjoamat yhteistyöohjelmat varaosaliikkeille ja korjaamoille sekä Örumnet, Örumin www-pohjainen, reaaliaikainen varaosa- ja tilausjärjestelmä. Örumin esittelemät yhteistyöohjelmat Hella Service Partner, Sachs, Bosal, Wabco sekä suodatin- ja jarruyhteistyö tarjoavat laadukkaiden tuotteiden lisäksi, teknistä koulutusta, asennusvinkkejä, markkinointitukea, tiedot uutuuksista ensimmäisenä sekä uusimman teknisen tiedon Autodata-liitännällä. Yhteistyökumppanin tärkein työkalu on Örumnet, joka tarjoaa asiakkaan käyttöön 220 000 tuotteen valikoiman Euroopan johtavien varaosavalmistajien merkkituotteita. Luotettavan logistiikan ansiosta Örumnetistä tilatut Örumin varastotuotteet ovat asiakkaalla seuraavana päivänä ilman tilauskustannuksia. Jarruyhteistyöohjelmastaan Örum esittelee huimia uutuuksia messuilla. Brembo tuo markkinoille Easy Check -jarrulevyn, jossa on ensimmäisenä visuaalinen kulumisenilmaisin. Easy Check –jarrulevyssä olevat kaksi koloa paljastavat jarrulevyn paksuuden ensi silmäyksellä ja helpottavat näin arviointia jarrulevyn vaihtoajasta. Uutena edustuksena Örum esittelee messuilla EBC-jarrupalat ja –levyt, jotka auttavat lyhentämään jarrutusmatkaa, kuluvat erittäin vähän ja pölyävät myös vähän säästäen näin erikoisvanteita. Myös Örumin kemikaalivalikoima on esillä messuosastolla: rallin maailmanmestaruussarjasta tutut Total-voiteluaineet sekä Williams-autonhoitotuotteet, STP:n öljyn ja polttoaineen lisäaineet sekä Armor All –liinat ja muut autonhoitotuotteet ja Car-Repin tekniset tuoteuutuudet. Lisäksi osastolla ovat nähtävillä aito Ferrarin F1-ratti ja -moottori. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Eero Kares 010 569 4433