Örum esittelee Hellan uuden Luminator Compact lisävalomalliston

Örum esittelee Hellan uuden Luminator Compact lisävalomalliston * Hella laajentaa suosittua Luminator lisävalomallistoa kolmellatoista uudella tuotteella. Malliston tulee uusi pienempi Compact malli, jonka halkaisija on 170 mm. Lisävalojen koppa on vahvaa sinkkipainevalua ja tarjolla on sekä musta että kromattu versio kauko- ja sumuvaloista. Kaukovalot on varustettu nykyaikaisesti kirkkailla rihlattomilla laseilla ja saatavana on sekä 17,5 että 37,5 referenssin versiot. Suositushinnat mallista riippuen 107€ - 140€, sis alv 22% Compact malliston huippumalli on varustettu heijastajaa kiertävällä CELIS® LED ääri-/seisontavalolla. Myös tätä uutuutta saa mustana ja kromattuna, 17,5 ja 37,5 referenssillä. Hinnat mallista riippuen 225€- 256€, sis alv 22% Valot soveltuvat sekä 12v:n että 24v:n käyttöön. Kaukovaloissa polttimona käytetään H1-polttimoa ja sumuvaloissa H-7-polttimoa. Kaikki uudet Compact mallit ovat saatavana lokakuun puoleenväliin mennessä. Myös perinteinen Luminator mallisto kasvaa Perinteiseen 224mm halkaisijaltaan olevaan Luminator mallistoon tulee lisäksi kolme uutuutta. Uutuksien lasit on nykysuuntauksen mukaan kirkkaat, rihlattomat ja sopivat näin nykyaikaisiin autoihin. Saatavana on 37.5 referenssillä varustetut versiot mustana, kromattuna ja lisäksi kromattuna sinisellä lasilla. Hinnat mallista riippuen 131€ - 181€. Kuvissa: Hella Luminator Metal Celis ja uusi Luminator Compact Uusi Hella Luminator Compact Chromium Lisätietoja: Jan Raikkala, Örum Oy Ab, 010 569 4475 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/10/20040910BIT00170/wkr0001.pdf